Gå til innhold

BK: Seaside!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et miljø jeg gjenkjenner, fra oppvekst i en av våre kystbyer som har disse innom hele sommeren. Enkelte var så store at de lå utpå reden, og ilandførte turistene med livbåtflåten. (eller kanskje sparte deseg for havneutgifter)

 

Fint lys og vinkel i bildet.

Nyskjerrige innfødte (som før vi ble blaserte) og flere storøyde turister tydelig med i miljøet hadde toppet det hele.

Lenke til kommentar

Et miljø jeg gjenkjenner, fra oppvekst i en av våre kystbyer som har disse innom hele sommeren. Enkelte var så store at de lå utpå reden, og ilandførte turistene med livbåtflåten. (eller kanskje sparte deseg for havneutgifter)

 

Fint lys og vinkel i bildet.

Nyskjerrige innfødte (som før vi ble blaserte) og flere storøyde turister tydelig med i miljøet hadde toppet det hele.

Takker Trond Olav! :roll:

Før i tiden var det stor tilstrømming av skuelystne, men nå om dagen er det kun enkelte spesielt interesserte slik som undertegnede som synes dette fortsatt er spennende og artig....

Så ut som om det kun var de som ellers holder til ved kaia som var der (og de fleste turistene ble hentet i en kjede med busser for transport utover til Atlanterhavsveien osv.... )....

Lenke til kommentar

:0) Ser veldig deilig ut nedpå brygga der. Har vært å spist på en restaurant ved brygga i Molde, men husker ikke hvilken.

Takker 40D!

Deilig å vandre langs sjøsiden uansett vær synes jeg.... :)

Hvis det ikke er for mange år siden du var på en restaurant helt nede ved brygga. og det f.eks. var vest i sentrum, så var det kanskje Fjordstuene... :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...