sinnaelgen Skrevet 11. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2012 det var ikke nettleseren jeg bruket , men at et avspiller program bråstoppet uten symptomer og forvarsel da var det mest logiske at det var en feil hos NRK Og det minst logiske var at du hadde gjort en feil eller at utstyret ditt ikke var i orden. nå er det da snakk om hva som er det mest opplagte . siden programmet virket uten problemer noen dager før og NRK skrev mye om disse begrensingene samt at jeg har opplev rare krumspring fra dem før så var dette det mest logiske. man når man har løst et program og funnet et annet : Hvem er det som skal orden opp når FF feiltolker rss feder adressen ? hvem er det jeg skal gi beskjed om dette problemet ? Ja det er en fin egenskap det å si at det mest opplagte er at feilen ligger hos andre. Hvorfor din Firefox oppfører seg rart kan bare du svare på. Det er noe du har gjort da. Hvis ikke du kan huske hva du har gjort får du avsinstallere og installere på nytt og se om det hjelper. nå var det flere som hadde det samme problemet , ikke bare meg, til og med i flere nettlesere . jeg spør igjen er det mozilla eller NRK som skal ha beskjed om disse problemene med nettadressen slik at de kan fikse problemet ? jeg har ikke gjort en skitt før problemet ble oppdaget . det eneste er at jeg mistenker at de egentlig begynte når FF forkortet nettadressen ( som de begynte med for noen versjoner siden) jeg oppdaget det da derre liket til riktig side for MP3 verskonen Det pussige er at jeg fikk dem frem bare for en uke siden Er det mulig at endringer i winamp ( add ons eller innstillinger ) påvirker nettleseren ? det er det enste jeg kan komme på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå