Broseen Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 (endret) Hei. Jeg har en Logitech Anywhere mus som henger og "lagger" når man drar den over skjermen. Da gjerne over animasjoner, men også titler på kategorier i forum ol. Feks skjer det når jeg drar pilen inne i denne ruten som jeg skriver i nå. Jeg vet jeg har hatt dette problemet før, men husker ikke hvordan jeg løste det (hvis det ble løst da..) På Logitechs sider får jeg ikke opp noen form for støtte for dette produktet. Ellers er PC`n nylig formatert og alle programmer lastet ned, java, flash osv, og setter de til automatisk oppdatering. Har helt nye batterier. Noen som kan hjelpe? Endret 11. mai 2012 av Broseen Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 11. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2012 Tror jeg ordnet dette nå ved å installere Setpoint fra Logitech Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Nå er problemet tilbake, selv med Setpoint installert. Noen som har tips? Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Fin frem Q-tips og litt sprit,rens sensor. Prøv gjerne en annen USB-port. Har du valgt at setpoint skal styre musen,eller står den på OS? Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Den står på Setpoint, og musen er helt ny og ren. Men jeg prøvde en USB port foran på pc`n, og det ser ut til at dette kan ha løst problemet Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå