007CD Skrevet 11. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2012 Forsøkte å Google litt nå som jeg må bytte ut mitt 5970 (RMA, har fått pengene tilbake) og jeg er nå på jakt etter nytt skjermkort. Frister å forsøke Nvidia vogna en tur igjen og blir til å kjøpe nytt og mest sannsynlig hos Komplett grunnet tvilsom holdbarhet på hardware nå til dags. Uansett, hvordan settes 3 skjermer opp i NV leiren? Antar en adapter må til ala det samme som for Eyefinity, men ingen artikler som Google gav meg ingen matnyttige svar. Noen forumposter hevder at man MÅ ha en aktiv adapter, stemmer det? Og hvilke passer da i så fall? Er det samme jakten på adaptere som det var med 5xxx serien i sin tid? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 11. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2012 GTX 680 støtter 4 display, og det har 2xDVI + HDMI + displayport. Regner med at du kan kjøre Surround over enhver kombinasjon av disse portene. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 11. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mai 2012 Men er det noe skjult krav om aktiv dual link display port adapter (Den første typen som måtte ha USB strøm i tilegg) eller vil den klassiske singel linken funke like greit hos Nvidia også? (Har bare 1920 x 1080 @ 60 Hz skjermer, så singel link DVI burde holde i teorien) Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 11. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2012 Tror en aktiv adapter er en aktiv adapter, i verste fall kan du jo bare bruke en adapter fra HDMI til DVI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå