Gå til innhold

Razer kan ikke lage mus?

Anbefalte innlegg

Razer er nok for det meste populære på grunn av premium-følelsen (altså ta 3-4 ganger for mye betalt) og markedsføringen. Samtidig så lager de alltid fine og lette å bruke utilities som så lenge du ikke prøver å gå utenfor dems grenser funker problemfritt. Veldig likt som Apple. Dessverre er dems grenser veldig stramme. Med måten laseren de bruker funker så vil ujevnt lyst virke som den blir flyttet på seg mest sannsynlig. Om du vil bruke den musen må du rett og slett vende deg til små bevegelser.

Deres dyreste mus koster under 1000kr og blir da ikke akkurat et premiumprodukt eller luksusprodukt etter min mening. Razer lager gode muser. Jeg har hatt mange forskjellige muser fram til nå og min Razer imperator er den beste jeg noen gang har brukt..

Endret av Symmetrical
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Deres dyreste mus koster under 1000kr og blir da ikke akkurat et premiumprodukt eller luksusprodukt etter min mening. Razer lager gode muser. Jeg har hatt mange forskjellige muser fram til nå og min Razer imperator er den beste jeg noen gang har brukt..

Synes nå 1000 for en mus er ganske drøyt jeg da. Særlig med tanke på kvaliteten du får. Dessuten ligger Naga Epic og Star Wars musen på 1400.

Lenke til kommentar

I mellomtiden får man Xai for 450 kr og Sensei for 550 kr, om du er fingertip er dette et knallbra valg.

Jeg har litt problemer med å finne ut hva som er forskjellen på eksempelvis Xai og Sensei RAW. Da tenker jeg mest når det gjelder ergonomi. De ser helt like ut...? Har du insight/tips? :)

Lenke til kommentar

I mellomtiden får man Xai for 450 kr og Sensei for 550 kr, om du er fingertip er dette et knallbra valg.

Jeg har litt problemer med å finne ut hva som er forskjellen på eksempelvis Xai og Sensei RAW. Da tenker jeg mest når det gjelder ergonomi. De ser helt like ut...? Har du insight/tips? :)

Akkurat samme form, Sensei har bare mer gimmicks som 11400 dpi mens Xaia topper på "bare" 5000, annen farge og en lysende Steelseries-logo

Lenke til kommentar

Sikkert litt dumt spørsmål dette her, men må være helt sikker. Jeg har vurdert å kjøpe en Razer Deathadder, men etter å ha lest det du sier er jeg litt usikker. Det du sier er at når du løfter musen så vil pekeren bevege seg? Når jeg spiller MW3 pleier jeg å løfte musen lenger inn mot pcen når jeg kommer for langt ut (om du skjønner hva jeg mener da). Vil Razer Deathadder da bevege seg når jeg løfter musen lenger inn mot pcen da?

Lenke til kommentar

Sikkert litt dumt spørsmål dette her, men må være helt sikker. Jeg har vurdert å kjøpe en Razer Deathadder, men etter å ha lest det du sier er jeg litt usikker. Det du sier er at når du løfter musen så vil pekeren bevege seg? Når jeg spiller MW3 pleier jeg å løfte musen lenger inn mot pcen når jeg kommer for langt ut (om du skjønner hva jeg mener da). Vil Razer Deathadder da bevege seg når jeg løfter musen lenger inn mot pcen da?

Nope, det er kun de musene som bruker Philips Twin-eye sensoren. Deathadder bruker en Avago-sensor og har ikke dette problemet.

Lenke til kommentar

Er vi sikkre? Det går ann å motarbeide dette problemet med software. Når laseren blir mindre enn X tydelig skrur du den av frem til den blir mer tydelig eller 0,5 sec. Men det har ikke Razer giddet å gjøre. Er godt mulig Deathadderen ikke har like stort problem på hardware nivå, men siden Razer fokuserer på høy dpi og slikt, at det likevel kan skade deg å løfte musen.

Lenke til kommentar

Er vi sikkre? Det går ann å motarbeide dette problemet med software. Når laseren blir mindre enn X tydelig skrur du den av frem til den blir mer tydelig eller 0,5 sec. Men det har ikke Razer giddet å gjøre. Er godt mulig Deathadderen ikke har like stort problem på hardware nivå, men siden Razer fokuserer på høy dpi og slikt, at det likevel kan skade deg å løfte musen.

Jeg har en Razor Dominator og bruker den nyeste softwaren og driverversjonen. Jeg opplever ikke det problemet som blir beskrevet ovenfor men har lest om at enkelte sliter med dette problemet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Razer muser kan sammenlignes med iPhone, for det meste hype :p

Kjøpte en trådløs razer mus (husker ikke hva den heter), sølte litt vann på den, ble ikke så våt

Bare knappene funket, men ville ikke bevege seg

Så holder meg til Logitech, som går og går, selv om de legges i vann..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...