Gå til innhold

[Løst] Endre "tastekode"

Gjest Slettet+512

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+512

Hei, det jeg trenger hjelp til er å lage et script som når jeg trykker på "Ins" på tastaturet blir denne koden aktivert:

CreateObject("WScript.Shell").Run "kjor.bat"

Jeg vil helst at programmet skal kjøres i vbs og ikke bruke noe serlig minne på pcen. Hadde satt veldig pris på hjelp med dette.

Takk

UPDATE:

Hei er en link til filene

Dropbox bildetageren er det ikke jeg som har laget da, (jeg husker ikke hvor jeg fant det)

Hvis du leser i "Readme" vil du finne ut hvordan du gjør de forskjellige tingene, jeg bruker dette hele tinden. Nå trenger jeg bare trykke "Ins" så bli alle filene på skrivebordet automatisk lastet opp til dropbox, samme med "Printscreen" jeg bare trykker den knappen og bilde kommer automatisk inn i dropboxfolderen så trykker jeg "CTRL+V" så blir den publice linken limt inn, ganske smart og nyttig funksjon.

Endret av Slettet+512
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+512

Veldig kjekt, siden dette er et forum og greier, om du forteller hvordan du faktisk gikk fram for å gjøre dette...

Jeg forstod ikke helt hva du mente, men jeg fikk det til slutt til, og jeg har markert posten for ferdig.

Lenke til kommentar

Jeg forstod ikke helt hva du mente, men jeg fikk det til slutt til, og jeg har markert posten for ferdig.

Tror ChristianW ville satte pris på at du hadde lagt inn en post som beskrev løsningen. Det er sikker fler enn deg som har nytte av den løsningen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+512

Veldig kjekt, siden dette er et forum og greier, om du forteller hvordan du faktisk gikk fram for å gjøre dette...

Bedre nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...