hemmeligforum Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Hei! Jeg har et ønske om å bytte brukernavn på facebook, men har allerede gjort dette. Når jeg endret fikk jeg beskjed om at det bare var mulig å endre en gang. Jeg har et ønske om å bytte en gang til, er dette mulig? Jeg har googlet litt, og lest at det skal være mulig, men jeg har aldri fått helt greie på hvordan. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Fra Facebook FAQ: How do I change my username?To change your username: Click the account menu at the top right of any Facebook page and choose Account Settings Click the Edit link next to Username Type your new username in the open field and click Save Changes Note: You can only change your username once. ...så hvis noen har sagt til deg at du kan skifte navn flere ganger så kan det være at de har løyet til deg. Lenke til kommentar
hemmeligforum Skrevet 12. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2012 Fra Facebook FAQ: How do I change my username?To change your username: Click the account menu at the top right of any Facebook page and choose Account Settings Click the Edit link next to Username Type your new username in the open field and click Save Changes Note: You can only change your username once. ...så hvis noen har sagt til deg at du kan skifte navn flere ganger så kan det være at de har løyet til deg. Takk for svar! Jeg har lest litt i faquen og jeg skjønner meg lite av den. Det står at man kan endre den noen steder, og linker til og med til steder. Synes hele det tattoveringsopplegget er rimelig patetisk En annen ting jeg stusser på, går det ikke ann å sende mail til facebook å spørre om de kan resette det eller noe? Jeg finner pokker meg ikke mailen deres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå