Tamriel Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 http://www.dustinhom...hProvider_dacsa http://www.dustinhom...hProvider_dacsa hva skal jeg kjøpe.. skla ha game pc fordeler og ulemper.. hvilke fordeler har asus'en som ikke gigabyte har også omvendt svar!!!! følger det med liten greie med gigabyten for å gjøre lettere det å koble til reset, start led osv? snakker om en sånn greie man kobler reset,på/av, led i hovedkortet, og om det kommer liten greie som gjøre det lettere Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Gå for Gigabyte pga. av prisen - både Asus og Gigabyte lager stort sett bra hovedkort, men Asus blir oftere anbefalt rett og slett pga av navnet. Spiller liten rolle om det er Gigabyte, MSI eller Asus nå om dagen - pris/funksjoner er det man skal se etter. 1 Lenke til kommentar
Tamriel Skrevet 11. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2012 får jeg med en sak for lettere tilkobling av led og reset Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 På Asus gjør du nok det, er ikke sikker på Gigabyte kortet - men strengt tatt er ikke det så viktig med mindre du har ti tommeltotter og ekstremt rotete og/eller trangt med plass ;-) Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Også mulig og koble en mini SSD rett på hovedkortet på gigabyte sin som du kan bruke som cache til en HDD Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Asus blir oftere anbefalt rett og slett pga av navnet. Asus blir oftere anbefalt rett og slett pga. av funksjoner.* Lenke til kommentar
Tamriel Skrevet 11. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2012 Også mulig og koble en mini SSD rett på hovedkortet på gigabyte sin som du kan bruke som cache til en HDD skjer ikke.. skal bygge pc vanlig der alt skal være Asus blir oftere anbefalt rett og slett pga av navnet. Asus blir oftere anbefalt rett og slett pga. av funksjoner.* olestokk Lenke til kommentar
Tamriel Skrevet 11. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2012 jeg hørte netopp newegg snakka noe om 2 tb på gigabyte kortet.. noen som vet hva han mente? Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Asus blir oftere anbefalt rett og slett pga. av funksjoner.* PGA av flere "tilhengere" - Asus har vært med lenge og har hatt jevnt ok kvalitet hele veien. I de siste årene har alle de tre "store" vært mer eller mindre jevnbyrdige. At noen liker et merke bedre enn andre får så være. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Når jeg velger ett Asus hovedkort i mine oppsett er det pga. funksjoner (som for eksempel Wi-Fien), og litt pga. design. Alt går utifra budsjett, så hvis Gigabyte gjør det bedre i det prissegmentet velger jeg Gigabyte. Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Jeg ville ha valgt ASUS, og grunnen er at 3-4 defekte hovedkort jeg har vært borte i (kompiser) har vært fra Gigabyte. En tilfeldighet? Kanskje, men jeg ser ingen grunn til å ta sjansen på at det fungerer når ASUS leverer tilsvarende produkter. -Deluze Lenke til kommentar
Tamriel Skrevet 11. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2012 ok asus blir valget siden deuluze sier det 1 Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Jeg har hatt mange hovedkort fra Gigabyte, 5-6 stk, uten at det har vært noen problemer. 3 av dem har stått på 24/7 i mange år uten problemer. Klart, det kunne jeg helt sikkert fått til med ASUS-kort også, men jeg har ikke inntrykk av at Gigabyte har noe kvalitetsproblem. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Har selv hatt 8 stk. HK fra Gigabyte - uten å ha hatt problemer med noen av dem. Lenke til kommentar
ESS. Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Jeg har ikke opplevd noen problemer med mitt heller. Eneste jeg har å utsette er at biosen bruker et par sekunder lengre tid på å starte på mitt HK en andre HK jeg har vært borte i, dette legger til et par sekunder på oppstarten. Men selvfølgelig varierer sånt fra modell til modell. HK`et mitt er et Gigabyte GA X58A-UD3R kjøpt i fjor sommer. -ESS Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Også mulig og koble en mini SSD rett på hovedkortet på gigabyte sin som du kan bruke som cache til en HDD skjer ikke.. skal bygge pc vanlig der alt skal være Den kommentaren forstod jeg ikke :s Hva mener du ? Lenke til kommentar
Tamriel Skrevet 11. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2012 jeg skal ikke gjøre noe rare greier bare bygge sånn at ting skal være der det er og ikke bruke all mulig dritt på hk Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Er ikke noe rare greier det å montere en minissd på hovedkortet istedenfor å montere en SSD i HDD rammen Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Smart å sammenligne et Gigabyte kort til 750 og et Asus til 1100... Selfølgelig er Asus best da... Btw http://www.dustinhome.no/product/5010598665/gigabyte-ga-z68xp-ud4-ddr3-s-1155-atx/#intcmp=searchProvider_dacsa er demovare på komplett per nå. Nydelig design!! http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=661151 Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Har eit evig gammalt ASUS HK, og det putrar og går som berre det!! Meget fornøgd, litt av grunnen til at eg også kjøpte ASUS merka lydkort og skjermkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå