unwill Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Hei, Etter 1 runde der bare de som betalte fikk spille Planetarion er det endelig gratis å spille planetarion igjen. Kanskje ikke akkurat an nyhet, men ville bare dele det med spillinteresserte. Håper det er greit, og at jeg ikke blir flamet pga. reklame eller noe. Prøv dette på: http://www.planetarion.com Jeg syns i alle fall at det er det beste net-strategyspillet på nettet. Lenke til kommentar
TempO Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 joda sant nok det, men nå har det seg slik da at du kun kan spille til du har nådd 3millioner i score. Hvis du vil fortsette utover dette, så må du betale. by the way, PA rocker denne runden....mye nytt stæsj og cool GFX :smile:) Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Hvorfor spille planetarion? Utopia er mye bedre :smile: Lenke til kommentar
Pretender Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Det tilbudet med free account er ikke noe bra. For det første så kan du som en sa bare spille til 3 mill før du må betale. For det andre så du være valgt ut før du kan få denne gratis kontoen. Litt dårlig syns nå jeg. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Jeg har spillt Planetarion i alle runder, sluttet før denne Noe jeg ikke angrer på siden jeg får mer tid til andre ting.. Lenke til kommentar
Zabulus Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Halla UW, visste ikke at du drev og loket rundt her også:-) [ Denne Melding var redigert av: Zabulus på 2002-02-12 23:53 ] Lenke til kommentar
Pretender Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Samme her. Jeg har spilt det en god stund før, men fikk mer tid til annet nå. Sluttet igrunnen når de begynte å ta betalt for spillet, de skulle hatt en dårligere server for de som ikke ville betale for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå