Janago Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Jeg har en ny bærbar pc som kjører Windows 7 Home Premium (64 biters operativsystem). Problemet er at når jeg kobler til eksterne harddisker så kommer ikke disse opp i Datamaskin/Flyttbare lagringsmedier.? USB minnepinner går greit. Hva kan årsaken være? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 det første jeg tenker meg er at det er noe med filsystemet på de eksterne harddisken eller at du ikke venter til enhetsdriverne er installert (eller at disse ikke blir installert riktig). Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Sjekk Diskbehandling (se min signatur). Mulig du finner disken der men den mangler bokstav? Vær også klar overg at det kan gå ganske lang tid (mer enn ett minutt) før en disk blir detektert. Lenke til kommentar
Janago Skrevet 11. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2012 Sjekk Diskbehandling (se min signatur). Mulig du finner disken der men den mangler bokstav? Vær også klar overg at det kan gå ganske lang tid (mer enn ett minutt) før en disk blir detektert. Det stemte. Den manglet bokstav. Tilordnet den en stasjonsbokstav, og nå virker det som det skal. Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå