Redaksjonen. Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Anklages for å være medvirkende til trafikkulykke. Saksøkes for å ha sendt SMS til kameraten Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Personer som snakker med sjåfører bak rattet burde iallefall kunne holdes ansvarlig synes jeg. Hvis den jeg ringer til/ringer meg kjører, så avslutter jeg samtales fortest mulig. Når det gjelder teksting, så er det sjåførens oppgave å holde øynene og konsentrasjonen på veien. Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Jeg er så glad jeg ikke bor i USA ^^ Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Bare i USA... Jeg synes dette blir for dumt. Det er sjaføren sitt ansvar alene, han valgte å delta i "samtalen". 1 Lenke til kommentar
sindre-s Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Jeg mener absolutt ikke at den som sender melding til en som kjører bil kan holdes ansvarlig for ulykken. Det er jo helt absurd hvis Shannon kan bli dømt for noe som helst angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg