tomsi42 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Da er november konkurransen klar. 1 Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 4. november 2012 Forfatter Del Skrevet 4. november 2012 Jeg tror premiene denne måneden vil være interessante for ganske mange: Månedspremie for november: 1. plass:Photoshop Elements 2. plass: Videoen "Bedre videoer" (Jukka Kolari) og boka "Bedre bilder" (Jukka Kolari, Peter Forsgård, Brian Worley). 3. plass: Akam musmatte og Cewe fotobok fra Japan Photo. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 2. plass: Videoen "Bedre videoer" (Jukka Kolari) og boka "Bedre bilder" (Jukka Kolari, Peter Forsgård, Brian Worley). NB! Begge disse er bøker. Kanskje omrokkere litt på premierekkefølgen? 1. plass:Photoshop Elements Photoshop Elements 11, om noen lurer. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Jeg foreslår at premiene endres slik: 1. premie: Photoshop Elements 2. premie: Gavekort på CEWE fotobok 3. premie: Bøker og Akam-musematte. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 4. november 2012 Forfatter Del Skrevet 4. november 2012 Jepp. Sånn blir det. Takk for oppklaringen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Da har jeg oppdatert konkurranseposten slik at den er i tråd med det som står her. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 11. november 2012 Forfatter Del Skrevet 11. november 2012 10 dager igjen til innlevering. Ingen som vil vinne Photoshop Elements 11 lisens? 1 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Jo, men det er som du sier fortsatt 10 dager igjen. Regner med jeg klarer å levere innen den fristen. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Hvorfor promoteres ikke denne konkurransen på forsiden av Akam.no, mon tro??? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Hvorfor promoteres ikke denne konkurransen på forsiden av Akam.no, mon tro??? Mye annet viktig som må gjøres, men jeg prøver. Håper dere kan hjelpe meg med å minne meg på når det nærmer seg ny runde. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Da er poll for Novemberbildet på plass. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Hvordan stiller vi oss til store mengder nyregistreringer som stemmer uten å ha vært aktive på forumet tidligere? Vi fikk nemlig akkurat en brå omveltning i stemmefordelingen i ovennevnte avstemning jeg ikke helt klarer å forklare. (Merk: Jeg har ikke noe mer anledning til å se hvem som har stemt hva enn det dere andre har. Kun admins som har adgang til å sjekke anonyme avstemninger nøyere) Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Vet sannelig ikke hva jeg skal si. I utgangspunktet mener jeg det er juks hvis man oppretter flere profiler på seg selv for å få flere stemmer, eller påvirker venner og familie til å stemme på seg. Men ettersom stemmesanking ikke er nevnt i reglene, er det kanskje vanskelig å få gjort noe med det nå? På den annen side burde det egentlig være åpenbart at stemmesanking ikke er tillatt. Blir omtrent som en fotballspiller som velger å spille til innkast, fordi en av spillerne på motstanderlaget ligger nede med skade. Når det andre laget tar innkastet, vil man normalt gi ballen tilbake til motstanderen igjen fordi de spilte ballen ut pga fairplay. Det er ingen skriftlig regel som sier at man skal gjøre dette, men det er en uskreven regel at det er slik man oppfører seg. For meg er stemmesanking en slik uskreven regel, det er vanlig skikk og bruk rett og slett. Men først og fremst er det egentlig bare trist. Kan ikke være noe stas å vinne en konkurranse på juks? (Merk! Jeg snakker nå generelt, og anklager overhodet ikke de som leder denne konkurransen for juks. Det er veldig fine bidrag som absolutt kan ha fått sine stemmer på ærlig og redelige vis.) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Hvordan stiller vi oss til store mengder nyregistreringer som stemmer uten å ha vært aktive på forumet tidligere? Vi fikk nemlig akkurat en brå omveltning i stemmefordelingen i ovennevnte avstemning jeg ikke helt klarer å forklare. (Merk: Jeg har ikke noe mer anledning til å se hvem som har stemt hva enn det dere andre har. Kun admins som har adgang til å sjekke anonyme avstemninger nøyere) Man bør vel i så fall også kryssjekke IP-adressene til de nyregistrerte brukerene. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Kan for øvrig legge til at jeg ikke er noen fan av å endre regelverket underveis, så synes vi bare kan la saken ligge for denne gang. Men så kan man evt velge å legge til en kommentar til reglene i de neste rundene, noe sånt som "...ellers gjelder vanlig skikk og bruk." Da har man på en måte tatt høyde for brudd av slike eller andre "uskrevne" regler vi har vært vitne til nå. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Hvem er det som egentlig leverer premiene? Photoshop Elements f.eks. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Når det gjelder å lage flere profiler, så er vel det i seg selv mot forum-reglene? I såfall er det ikke behov for å spesifisere det i reglene. Det kan være en ide å få noen administratorer til å sjekke brukerprofiler og stemmefordeling. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Forslag: Kan 1. innlegg i denne tråden holdes oppdatert med poengliste mtp årskonkurransen? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Forslag: Kan 1. innlegg i denne tråden holdes oppdatert med poengliste mtp årskonkurransen? Skal se om jeg får lagt inn noe i løpet av morgendagen Jeg får ikke gjort dette da tråden eies av Substitute. Så jeg får legge inn en post her. Endret 28. november 2012 av tomsi42 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Hvem er det som egentlig leverer premiene? Photoshop Elements f.eks. Elements-lisensene fikk Akam av Adobe med denne konkurrasen i tankene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå