Torhild Jansen Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Trollet i skogen. Bildet er fjernet. Beskrivelse: ................................... Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 jeg likte det dynamiske omfanget og fargene på bildet. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 (endret) Ja, tror trollet akkurat har våknet, det minnet meg litt om E.T. faktisk Fint bilde, likte veldig godt det lyset du har fått inn fra siden litt lenger bak i bildet også. Endret 11. mai 2012 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Her var mangt som kan anspore skumle saker i hodet på oss i de engsteliges forbund. Hadde ikke gått alene inn her i dunkel belysning! Et bilde som trigger fantasien. Lyset får frem detaljene. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 12. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2012 Her var mangt som kan anspore skumle saker i hodet på oss i de engsteliges forbund.Hadde ikke gått alene inn her i dunkel belysning!Et bilde som trigger fantasien.Lyset får frem detaljene. :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg