Valentinz Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Litt morsom at det var ikke PST som busta de engang. De fikk nok hjelp av Anonymous, fordi PST trodde det var vel de som holdt på Så ble de fornærmet. Lenke til kommentar
Valentinz Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Hadde de benyttet seg av en slik så kan det gå to veger.For gammel for at politiet klarer å spore den, eller så gammel at den matcher politiets eget utstyr hahahhah <3 elsker deg Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Det et det blir rettsak + - Jeg føler meg rimelig trygg på at jusen er riktig. Jeg har selv stått i tingretten for rundt 11 år siden og prosedert DDoS, der to ble dømt,Blir jo en straff i seg selv, de kommer ikke inn i USA og en rekke andre land heller. Nja, at man ikke kommer inn i USA grunnet fillesaker er overdrevent, jeg fikk Visum og jobbtilatelse der med fyllekjøring på rullebladet... Lenke til kommentar
War Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 (endret) Det kommer an på hvordan forbrytelsen din høres ut på eng. Drunk driving, det har de over alt. Var en her inne som ikke kom inn pga falsk leg på utested. Dokumentforfalskning med tanke på ID, det høres jo ikke bra ut på eng. Ddos mot PST + + , høres neppe fint ut det heller. Endret 12. mai 2012 av War 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå