jeanette roger Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 FJÆR OG VANN BOBBLE Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 meget vakkert motiv, selv om jeg kunne tenkt meg mer skarphet på dråpen... farger og komp er helt fint. 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Marble art! Et spennende uttrykk. Virker nesten som om det er en slags hemmelighet som venter på å bli avslørt! Samtidig minner det meg om barndommens lek med klinkekulene om våren! Mangler nok litt på skarpheten, men høyst severdig ble det! Keep up the creativity! God 3'er! 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2012 meget vakkert motiv, selv om jeg kunne tenkt meg mer skarphet på dråpen... farger og komp er helt fint. takk for go kommentar,setter utrolig pris på det...smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2012 Marble art! ;)Et spennende uttrykk. Virker nesten som om det er en slags hemmelighet som venter på å bli avslørt! Samtidig minner det meg om barndommens lek med klinkekulene om våren! Mangler nok litt på skarpheten, men høyst severdig ble det! Keep up the creativity! God 3'er! Tusen takk for det,ble jeg glad for...og ja du er inne på hva jeg tester ut nå om dagen...og prøve få det til som jeg oxo er 100 prosent fornøyd...skulle gjerne hatt vannkulen el gelekulen skal reflektere fjæren klart og fjær forand duse og klare...ikke lett...ser den m klinkekule minner..jeg fikk oxo det..barnet kom frem litt..smil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg