Unix Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Hei! Jeg kunne sårt trengt et program som konverterer avi filer til svcd eller vcd filer uten å måtter betale. Hadde vært fint hvis noen av dere kunne fåreslått ett eller flere og helst med en link! Takk Lenke til kommentar
Unix Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 ingen som vet om noen programmer? Lenke til kommentar
Legion Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 www.doom9.org seek and ye shall find Lenke til kommentar
Unix Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 takk for linken men jeg kunne ikke finne noen avi ---> svcd(vcd) program der... kanskje du kunne gi meg en direkte link? Lenke til kommentar
Ballemannen Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Tror nye Nero gjør det automatisk. hørte rykter om det ihvertfall. Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Her finner du ett programm som rett og slett heter avi2vcd.... http://home.cogeco.ca/~avi2vcd/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå