Slorik Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Hva er det som er gale her? Jeg spør domt no, men hva er den tingen det er lekasje fra? Er det noen som veit hva som må skiftast/reparerast? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Ser ut som gearolje. Er ikke sikker på nøyaktig fremgangsmåte for din bil, men vanligvis tappes kassen for olje, aksling trekkes ut og simmerring byttes på kassen. Ganske rask fiks. Dette er ikke noe man holder på med hjemme på plenen. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Vanskelig å se, men det ser ut som at diffen bak lekker olje. Samme fiks som over her.. simmering. Lenke til kommentar
Slorik Skrevet 11. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2012 Dette er mercedes 124 250D. Er det dyrt reprasjon på verkted? Kan no sikkert skru sjøl, om det ikkje er avanserte greier. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Vanskelig å si.. jeg hadde samme repperasjon på en 4Runner en gang i tiden.. mener å huske at det ikke var noen svimlende sum i forhold til hvor mye stress det er å skifte. 1-2000,- tipper jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå