Gå til innhold

Fana folkehøyskole, erfaringer?

Heden

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen på det store gode diskusjonsforumet som vi alle er så glad i.

Jeg har kommet inn på Fana folkehøyskole i Bergen.

Grunnen til at jeg valgte denne skolen er fordi de så og si kun har fag jeg er innterresert i, nemlig filmviten, psykologi, drama og sist men ikke minst musikk.

Men det jeg lurer på, for mange jeg kjenner som har gått, eller to da, har hatt dårlige erfaringer med sine folkehøyskoler da særskilt musikk.

Og min interrese er vokal, gitar og piano samt låtskrivning.

Det er en del andre faktorer som spiller inn for meg men det kan vi komme inn på senere

Så det jeg lurer på er denne skolen verdt 80 tusen?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg gikk på Fana dette året, og skal gå et år til til høsten. Jeg gikk ikke musikk så kan ikke si akkurat hvordan det er på den linja, men tror de i brgynnelsen hadde litt diskusjoner i klassen siden noen hadde mer erfaring enn andre, men det ordnet seg. Lærerne var elevene i år veldig fornøyde med. Lin som de bl.a. hadde er det mange som synes er fantastisk. De hadde en fin studietur til Budapest.

Vet ikke hvordan det blir med film valgfag. Filmlæreren som alltid har hatt det populæret valgfaget filmteori har desverre sluttet - noe jeg absolutt ikke liker. Men tror det blir noe teater valgfag og psykologi valgfag hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...