Marlbro Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 (endret) Hei Dette er mitt første innlegg her, men jeg skal prøve å beskrive problemet så godt jeg kan. Jeg fikk min antec 920 og følgte monteringsanvisningen når jeg monterte den. Når alt var klart og jeg trykket start på maskinen skjer det underlige: Maskinen starter og går i omtrent 2 sekunder før det slår seg av, før den så slår seg på igjen og går kontinuerlig, men ikke noe bilde på skjermen... nada nix. Hovedkortet jeg bruker er Asus sabertooth p67 og i7 2600k cpu og en 800w cooler master psu. Jeg begynte å feilsøke på dette med å bruke en gammel socket 775 datamaskin jeg har og koblet antec'en til der løst på siden, bare for å verifisere at dette fungerer normalt, og det gjør den, vannpumpen går og viftene går med normal hastighet. Jeg prøvde deretter og koble antec'en tilbake til min hovedmaskin og problemet var akkurat likt. Maskinen har en merkelig oppstart og ingenting vises på skjermen. Jeg prøvde til og med og bare ha "kjølehodet" montert på cpu'en og ikke koble til viftene eller usb eller strøm til vannpumpen bare i noen sekunder for å se om dette var problemet, men det hjalp ingenting.. Det eneste jeg kan tenke meg er noe som er defekt på hovedkortet eller at mounting bracketen som skal på baksiden av hovedkortet blir festet med medfølgende dobbelsidig tape og at denne kanskje blir lagt over noen kretser? Dette er bare ren spekulasjon fra min side.... Er det noen som har noen andre tips/forslag? Kan forresten legge til at når jeg mekker tilbake til den gammle stock cpu kjøleren fungerer alt helt fint.. Endret 10. mai 2012 av Marlbro Lenke til kommentar
Marlbro Skrevet 12. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2012 Fant utav problemet, det var bare den ene av strømkontaktene til cpu'en som ikke stod skikkelig i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå