MiiX Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Ser den :\ men det er raskere å få den fra dem en eks Farnell eller RS da. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Tok 8 dager (selv om det stod 3 uker på nettsidene deres) fra bestilling til jeg fikk mine 3 fra Farnell på døra. Recommended Endret 29. november 2012 av KjellV Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Bestilt meg en RBpi fra netshop, de har fremdeles 20+ på lager. Gleder meg til å hente den i kveld Lenke til kommentar
Zebut Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Angrer litt at jeg bestilte fra RP istedet for netshop eller noe som er betraktlig mye nærmere, og ikke minst tar kortere tid. Men jeg gidder ikke å avbestille nå som det er noen dager til de sender min Selv om det hadde vært utrulig kjekt å fått den FØR jul som at jeg har noe å leke meg med når jeg skal nordover Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 (endret) noen som har fått til spotify på denne? Har prøvd SpotiMC på XBMC men får bare en script error :S Er helt på trynet når det gjelder linux.. Endret 15. desember 2012 av r0zie Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Går det an å plugge en slik boks til TV'en og bruke den til å se Netflix? Jeg har en PS3 men den bråker så fælt at jeg ikke vil bruke den til annet enn spill. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 (endret) nei ikke enda, sånn som jeg har forstått det bruker netflix silverlight, og det funker ikke med kryptering på linux. men de har laget en app til det til android så tipper en android os med fungerende netflix app til raspberryen er rett rundt hjørnet.. Endret 15. desember 2012 av r0zie Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Raspbmc: Noen andre som har problemer med at det kun avspilles lyd med svart bakgrunn? Dette skjer hver gang jeg lager en spilleliste og den skal begynne på nr. 2 i lista. For eks. trykker "play from here" hvis jeg skal starte en sesong av en TV-serie. Episode 1 spilles av vanlig, men når den starter episode 2 kommer lyden fra episoden men det er bare svart bilde. Dette skjer ikke hvis jeg bare spiller av en og en episode manuelt. Noen som har tips? Kjører versjon: "XBMC12.0-BETA3 (Compiled: Dec 8 2012)" Men dette problemet har også vært på noen tidligere versjoner. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Skjekk om problemet er borte på xBian. 1 Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Takk! xBian fungerte Har søkt og søkt etter det problemet med raspbmc. Aldri tenkt på at det faktisk var fler XBMC for raspberrien .. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 nei ikke enda, sånn som jeg har forstått det bruker netflix silverlight, og det funker ikke med kryptering på linux. men de har laget en app til det til android så tipper en android os med fungerende netflix app til raspberryen er rett rundt hjørnet.. http://www.engadget.com/2012/11/17/netflix-finally-comes-to-linux-sort-of/ nei ikke enda, sånn som jeg har forstått det bruker netflix silverlight, og det funker ikke med kryptering på linux. men de har laget en app til det til android så tipper en android os med fungerende netflix app til raspberryen er rett rundt hjørnet.. http://www.engadget.com/2012/11/17/netflix-finally-comes-to-linux-sort-of/ Lenke til kommentar
tingo Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 http://www.engadget....-linux-sort-of/ Funker Wine på Pi'en da? (Som har ARM prosessor...) Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Funker Wine på Pi'en da? (Som har ARM prosessor...) Aner ikke, ville bare frem til at Netflix fungerer på Linux. Lenke til kommentar
Scriptgutten Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Nei, wine vil dessverre ikke fungere på pi, siden wine ikke emulerer en CPU. Det er teoretisk mulig at det med små modifikasjoner og utvidelser vil kunne kjøre windows RT-programmer i fremtiden, men det kan ikke kjøre x86/x64 .exe-filer. Lenke til kommentar
Shadowboy889 Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Noen som veit om noe morsomt man kan gjøre med en Pi? Har fått min, så trenger noe morsomt å gjøre med den. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Noen som har prøvd å legge inn arcadespill? Virker litt kult med en egen arcadeboks =) Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) Aner ikke, ville bare frem til at Netflix fungerer på Linux. And I can count to potato. Noen som veit om noe morsomt man kan gjøre med en Pi? Har fått min, så trenger noe morsomt å gjøre med den. http://blog.modmypi.com/2012/06/1.html Angående spotifyproblemet; Siden jeg er fortsatt rimelig grønn på alt annet enn windows så skjønner jeg ikke helt hva det går i, men det ser ut til at de nyere versjonene av XBMC og Raspbmc bruker RC4 eller noe, og den støtter ikke en eller annen fil som Spotify ikke har gitt ut enda (som heter libspotify) MEN det skal fungere med RC3 (eldre versjon av XBMC) disse var vist ikke så lett å få tak i, men fant en torrent fil her som jeg skal teste ut, fortsett forresten å seed dersom du og laster den ned http://dl.dropbox.co...ons.rar.torrent edit; 2 Fikk ikke torrent filen til å boote fra minnekortet, usikker på hvorfor men nå er det natta! Endret 20. desember 2012 av r0zie Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Hvordan er det folk har gjort det med mus/tastatur/fjernkontroll? Har sett litt rundt, og mye av det som er har med en CD som man må installere driver fra. Er det sånn at man må installere denne driveren, eller fungerer det bare som plug and play allikevel? Letteste er vel å kjøpe uten, men ser på noen enkle og småe alternativer ,og de har CD. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 På Android funker mus og tastatur (både usb og blåtann) "ut av boksen" ihvertfall. Unntaket var en mus som dro for mye strøm fra usb-porten (jeg hadde ikke usb-hub med ekstern strømforsyning da). Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 På Android funker mus og tastatur (både usb og blåtann) "ut av boksen" ihvertfall. Unntaket var en mus som dro for mye strøm fra usb-porten (jeg hadde ikke usb-hub med ekstern strømforsyning da). Bedre å bruke trådløst da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå