EndreAnd Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 (endret) Hei, jeg leter etter en PC som kan spille spill. Det viktigste er at den klarer å kjøre Minecraft bra og Fraps samtidigt Er denne PCen bra? http://www.netshop.n...0000189590.aspx Takker for svar PS: Det skal ikke være en Stasjonær PC! Endret 30. juni 2012 av Feqzz Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 etter min erfaringmed fraps så trenger man 2 disker, en for spillet og en til å skrive videoen på, men det kan ha noe å gjøre med at den disken jeg prøvde begge samtidig på var skadet, jeg fant ut det senere. Bortsett fra det så ser det ut som en bra pc Lenke til kommentar
terje k. Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 (endret) Ville sterkt anbefalt og bygget en Stasjonær PC om du skal spille/evt recorde. Litt over budsjett, men det er bare til å fjerne SSD'en så ligger du rundt 5500kr. SSD trengs ikke men anbefales da du får mye raskere loadings, og evt OS starter mye raskere. Du kan også droppe Hyper 212 (som er en tredjeparts kjøler btw) og SSD'en for en i5 2500k prosessor istedet, som egner seg bedre for spilling. (Men tror ikke det er så store forskjellen viss du ikke skal overklokke). Oppsettet er satt opp på dustinhome.no og frakten blir 99kr. Ellers ville jeg bare si at her er omtrent samme pcen, (altså samme specs) bare annen byggekvalitet og produsent til 4,5k. http://www.mpx.no/k/...ku=654274#extra Endret 10. mai 2012 av terje k. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 jeg ville ikke akkurat anbefalt en acer, da jeg har hatt 2 stykker der den ene varte i 2 år og på den andre så varte hdd-en i 2 timer men når de virker så er de jo greie Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Om Minecraft sammen med Fraps lagger bør du prøve det i Linux med RecordMyDesktop. Selve JREen er vel ikke noe særlig mye raskere, men det som ligger under er mye lettere. Linux håndterer mange filer på en gang bedre (Som er bra hvis du skriver og leser mye rart på en gang) og recording softwaren er utrolig mye bedre. Lenke til kommentar
terje k. Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 jeg ville ikke akkurat anbefalt en acer, da jeg har hatt 2 stykker der den ene varte i 2 år og på den andre så varte hdd-en i 2 timer men når de virker så er de jo greie HDD'ene er det ikke Acer som lager. Jeg vet ikke, men det kan godt være at Asus og Acer bruker samme type HDD. Eneste byggekvaliteten på Acere er dårlig, men akkuratt den der er grei. Til han som starta posten: Acer pcen er akkuratt den samme som Asusen bare du sparer 1000kr. Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 12. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2012 Det er egentelig ikke min PC.. Det er min og faren min sin Og han vil ha en Bærbar PC. Og jeg tviler på at han vil ha Linux. Jeg er ikke spess glad i Acer pcer. Men jeg kan ta en titt Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 12. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2012 (endret) --- Kan noen slette denne? ---- ( Var dobbel post ) Endret 12. mai 2012 av Feqzz Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Hva skal faren din med Fraps? Og med mindre han skal bruke den til spilling, hvorfor skulle han ikke ønske Linux? Er han moralsk imot veldedighet? Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 linux er ikke så bra til spilling som windows++ ? Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) Her har du et forslag. Kr 500 over budsjett, men veldig grei PC http://www.lefdal.co...COMP_PRISJAKTNO Edit: Eventuelt denne, som er litt svakere http://www.dustinhome.no/product/5010620259/hp-pavilion-dv6-6c20-amd-a6-1-6-8gb-1000-15-6-w7hp/?csref=Prisjamforelse_Prisjakt_1007 Endret 20. mai 2012 av Omnithunder 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå