firberblad Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Hei, Pr. i dag har jeg OS på en SSD disk og alt annet lagrer jeg på to disker som er satt opp i Raid 0. Det ser ut til at jeg nå må legge inn W7 på nytt grunnet blåskjerm som skyldes en TAGES protection driver som kom med et spill. Dersom jeg legger inn W7 SSD disken på nytt må jeg da sette opp de to lagringsdiskene på nytt i RAID eller vil de "dukke opp" som normalt ? Spør siden jeg har alt av bilder spill, andre filer på de to Raid diskene og hadde håpet å slippe å sette opp Raid oppsettet på nytt. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Så lenge du ikke bytter noe hw, så skal det gå helt fint. RAID-kontrolleren vil ikke bli forandret, så den vil nok poppe opp som vanlig. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 10. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2012 Takker Hadde ikke vært full krise, men det er jo kjekt å sleppe å legge inn alle mmorpg og slikt på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå