smort1 Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Oceana i Molde! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
h-a Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 V2 ble litt voldsom, så da liker jeg det første bildet i motlys og med folk på kaia opptatt med sitt. Lenke til kommentar
40D Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Begynner å savne Molde, Jeg har vært der en 5-6 ganger. Bare turen over fjellet er jo herlig. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2012 (endret) V2 ble litt voldsom, så da liker jeg det første bildet i motlys og med folk på kaia opptatt med sitt. V2 ble litt voldsom, så da liker jeg det første bildet i motlys og med folk på kaia opptatt med sitt. Takker h-a! Jeg hadde nok likt bedre at skipet la til kai med fronten vendt vestover - da hadde det blitt mulig med et bilde som viste fram skipet på en bedre måte. Vanskelig å få tatt bilder fra andre enden pga. bygninger i veien..... Begynner å savne Molde, Jeg har vært der en 5-6 ganger. Bare turen over fjellet er jo herlig. Takker 40D! Romsdalen er jo praktfull, og særlig utover i mai-sommeren..... Endret 11. mai 2012 av smort1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg