Gå til innhold

I Forumvalgvake og spekulasjonstråd - Målinger og analyser I #valg13


  

236 stemmer

  1. 1. Tror du de rødgrønne regjeringspartiene får fire nye år (med flertall)?

    • Ja
      20
    • Nei
      206
    • Vet ikke/ingen formening
      10
  2. 2. Hvilken blokk tror du får flertall etter valget?

    • AP, SV og SP
      15
    • Høyre, Venstre, KrF og FrP
      121
    • Høyre og FrP
      74
    • Ingen av blokkene - MDG kommer på vippen
      8
    • Ingen av blokkene - annet parti kommer på vippen
      8
    • Vet ikke/ingen formening
      10
  3. 3. Hva slags regjering tror du vi får etter valget

    • Fortsatt rødgrønn regjering
      14
    • Rødgrønne + MDG
      3
    • AP alene
      3
    • Høyre og FrP
      69
    • Høyre, Venstre, KrF og FrP
      55
    • Høyre, FrP og Venstre
      37
    • Høyre, FrP og KrF
      11
    • Høyre, KrF og Venstre
      19
    • Høyre alene
      6
    • Annet
      4
    • Vet ikke/ingen formening
      15


Anbefalte innlegg

 

Min stemme gikk til MDG.

Jeg har beholdt min stemme selv, og vil IKKE gi noen andre retten til å hevde at de snakker på mine vegne.

 

At disse politikerne hevder at vi som IKKE gir våre stemmer til dem, i "virkeligheten" egentlig mener det samme som de som faktisk gir fra seg sin stemme til politikerne hopper elegant over faktum at forskjellen mellom vi som IKKE har gitt dem vår stemme og de som HAR gitt dem deres stemmer består nettopp i at vi faktisk IKKE HAR gitt dem vår stemme og å late som noe annet er vel toppen av hypokrati og har intet med virkeligheten å gjøre.

 

 

Alle vi som IKKE gir vår stemme til politikerne, gjør dette nettopp fordi vi IKKE VIL gi vår stemme til politikerne!

Endret av Skatteflyktning
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For to uker siden ble det publiserten meningsmåling i studentavisa på NHH. NHH-studenter stemmer merkbart forskjellig fra resten av landet. Blant annet får Høyre tilnærmet 50 % oppslutning. For hele statistikken over hva morgendagens økonomer mener, se side 15 her: http://issuu.com/nhhalumni/docs/bulle_web_7

 

Saken er også omtalt her: http://k7bulletin.no/onsker-bla-regjering-uten-frp/

Lenke til kommentar

 

Det sikreste signalet jeg har sett på at det blir regjeringsskifte er at SAS aksjen stiger på forventninger om regjeringsskifte.

 

Ja, nå har vel SAS fått de håndsrekningene (flere hundre millioner tilsammen) de trenger fra staten og alle blir liksom eplekjekke og tror siste ord er sagt. Det ville ikke jeg veddet på iallefall..

Lenke til kommentar

Hvis jens & co. på finurlig måte, og på bakgrunn av eventuellt rot og uenighet hos de blå-svarte, enda en gang styre landet for fire nye år, så blir vi nok rammet av et slags Nord Korea syndrome tilslutt.

 

Dvs. et Kim Il Sung syndrom, bare at det blir Lang Sei Jens som er landsfader og i 2017 henger det 100 kvm. portretter av ham og folk gråter og tilber jensemann (aka Far) som eneste som kan styre nasjonen og redde oss.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...