Øystein.F. Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Det er berre å finne fram finstasen, det blir ein blodig haust. Les hele saken Lenke til kommentar
Sveinboer Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 (endret) En liten referanse i bildeteksten? Endret 10. mai 2012 av Sveinboer Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Huff da. Hitman Conviction kunne dette spillet blit kallet, fordi det ser helt likt ut spør du meg å det liker jeg ikke. Tonet ned og casualisert for markedet, neitakk Da holder jeg meg enda til Hitman 2 Silent Assassin! 1 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Conviction var for så vidt bra nok det, men det var ikke et Splinter Cell-spill egentlig. COD kommer årlig allerede, så la for hel*ete de få seriene som har med stealth å gjøre få gjøre det de kan best. Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 "større fokus på action" "gjøre umiddelbare valg i stedet for å planlegge alt i minste detalj" "historien får et mer filmatisk preg" Whyyyyyyyy! Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Sagt det før og sier det igjen: venter du på et nytt hitman spill burde du ignorere dette. Hvis du bare ser etter et billig actionspill for litt lett underholdning har jeg ikke tvil om at spillet sikkert kan gi mange folk en god opplevelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå