Øystein.F. Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Som om det var nokon tvil går det unna for indie-fenomenet. Les hele saken Lenke til kommentar
GloomAndGlow Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Hva er en eskepert? hehehe Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Holder meg til Minecraft på PC. Vurderte å kjøpe det, men blir ikke noe av. Prøvde å få det gratis på raptr, men siden de 200 og noe timene i det og terraria jeg hadde ikke var registrert gikk det heller dårlig. Lenke til kommentar
Mirrox Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Kule nyheter, har fulgt Minecraft lenge og det treffer meg godt. Men hva skjer med at folk klager over at de ikke får spilt multiplayer på gamle skjermer? Trodde nå at folk flest i dag i den vestelige verden faktisk sitter med en nogenlunde moderne skjerm. Skjønner det at Moland og French ikke har en 60" 1080p flatskjerm på cella si men så har de ikke en xbox der heller. Xbox(og PS3) "MÅ" brukes på en god 1080p skjerm, at utvikler ikke tar høyde for folk som sitter med utstyr som var utdatert for 10 år siden er helt greit for meg. Det har alltid vært gaming-industri som presser hardware-produsentene(det var slik i alle fall). Så hvorfor skal det ikke være slik her heller. Bare min morratrøtte mening om folk med gamle dritt-skjermer.. - Mirrox Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Kule nyheter, har fulgt Minecraft lenge og det treffer meg godt. Men hva skjer med at folk klager over at de ikke får spilt multiplayer på gamle skjermer? Trodde nå at folk flest i dag i den vestelige verden faktisk sitter med en nogenlunde moderne skjerm.Skjønner det at Moland og French ikke har en 60" 1080p flatskjerm på cella si men så har de ikke en xbox der heller.Xbox(og PS3) "MÅ" brukes på en god 1080p skjerm, at utvikler ikke tar høyde for folk som sitter med utstyr som var utdatert for 10 år siden er helt greit for meg. Det har alltid vært gaming-industri som presser hardware-produsentene(det var slik i alle fall). Så hvorfor skal det ikke være slik her heller. Bare min morratrøtte mening om folk med gamle dritt-skjermer..- Mirrox Tja, gaming industrien pusha vel på hardware produsentene når pc var ledende... Så gikk det over til at hardware produsentene bare begynte å gi ut modifiserte gamle komponenter når alt skulle tilpasses den lave ytelsen til konsoller... Nå begynner pc og pushe igjen, og det blir endelig litt fart i sakene... Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Arh, hvor mange ganger har dere brukt det bildet? Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 "Bygg deg eit heim i Minecraft" Det bildet der.. Er 1.8.. GAMEEERRRRR Lenke til kommentar
Are fra Moss Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Én ting er sikkert: Hadde jeg kjøpt spillet, og ikke kunne spille spillet på reklamert måte, hadde jeg aldri gitt meg før jeg hadde fått refundert kjøpesummen, i norske kroner! Skjerp dere Microsoft! Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 om de kommer med en litt mer oppdatert innhold og større baner så kanskje jeg kan finne på å kjøpe, men skjer nok ikke i nåværende tilstand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå