leirpytt Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Når man, på forsiden, trykker på overskriften "Siste fra forum" så forventer jeg at jeg kommer direkte til "Siste 24 timer" funksjonen. Jeg synes det ville vært naturlig siden den funksjonen representerer de siste innleggende bedre enn startsiden til forumet. Bare en tanke... Lenke til kommentar
ZiggyS Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Den der støtter jeg deg på. Edit : Om ikke siste 24 timer så kanskje siste 100 emner med innlegg i eller noe ? Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Jeg tror siste 24hrs har en ekstrem lang liste med topics, men siste 25-50 innlegg hadde vært fint kanskje? Lenke til kommentar
ZiggyS Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Jeg tror siste 24hrs har en ekstrem lang liste med topics, men siste 25-50 innlegg hadde vært fint kanskje? Det gikk plutselig opp for meg at den funksjonen allerede ligger der under "Flere". Siste 50 altså. Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Jeg tror siste 24hrs har en ekstrem lang liste med topics, men siste 25-50 innlegg hadde vært fint kanskje? Det gikk plutselig opp for meg at den funksjonen allerede ligger der under "Flere". Siste 50 altså. hah, da gikk det opp for meg også Lenke til kommentar
leirpytt Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Det gikk plutselig opp for meg at den funksjonen allerede ligger der under "Flere". Siste 50 altså. Da er jo egentlig saken løst, men det hadde fortsatt vært bra om overskrifta gikk til samme liste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå