Onanisten Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Til og med McDonald's har gitt meg avslag. Hva faen må man gjøre for å få jobb? Snakke svensk, se ut som Brad Pitt og ha arbeidserfaringen til Bill Gates? Dette begynner å bli jævlig latterlig. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Skaff deg utdannelse. Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Hvor mange plasser har du søkt da? Jeg søkte over 100 stillinger før jeg fikk jobb. Det er ganske vanskelig å få jobb om man ikke har erfaring fra før. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Gammel er du? Selv har alder alltid vært problemet for meg, og at jeg ikke har førerkort klasse B (som jo kommer av alderen). Lenke til kommentar
Onanisten Skrevet 10. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2012 Skaff deg utdannelse. Skal begynne å studere til høsten. Saken er at jeg har en nesten fullført bachelorgrad innen økonomi fra før, tenker å fullføre den samtidig med min nye grad. Jeg er også godt over 20...så er ikke akkurat for ung til noe heller. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Har du noen slektninger du kan spørre om å få jobb hos? Gårdsarbeid og lignende? I sommer begynner jo slåtten, og da er det sikkert mange som trenger litt hjelp til å stå i silo og lignende. Lenke til kommentar
Afoxens Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) Å søke jobb i varehandelen har jeg funnet ut at er vanskelig uten at du kjenner noen på "innsiden". Å søke jobb hos logistikkvirksomheter samt i vekterbransjen er til gjengjeld enklere - og bedre betalt. Har søkt på jobb to ganger i Posten, begge gangene fikk jeg jobben - første gangen var og uten tidligere arbeidserfaring. C: Kan ikke skjønne at noen frivillig søker seg til McDonald's for å torturere kjøttlefsene og potetstråene deres i fett. For øvrig pleier jeg å holde søknadene korte og lettleste. Ikke noe vits å skrive bok om deg selv når du søker jobb. Endret 14. mai 2012 av Afoxens Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Gå innom alle dagligvarebutikkene i nærheten. Sjangsene er minimale om du sender søknad via nett. Gå rett inn på butikken, spør etter sjefen, si at du gjerne vil søke jobb. Funket for meg på første forsøk. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Aldri søk på de jobbene som allerede ligger utlyst. Stikk innom butikkene med søknad og CV, så ringer de deg når de får noe ledig. Er du heldig så har de noe der og da til deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå