Gå til innhold

Trailer: Assassin's Creed III (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å Gud! Bare jeg som føler at denne drar hele AC opp i ett helt nytt konsept? Jeg liker det jeg ser og har alltid vær fascinert av Uavhengighets krigen. BTW, siden jeg allerede drar det opp og spillet gjør spørsmålet mitt halvveis rellatert... Hva faen skjer med de millitære taktikkene? Stelle opp tropper i rekker og la de fyre løs? Skjønner meg ikke på den.

Lenke til kommentar

Skal bli veldig deilig med nye omgivelser for free running, nye rollefigurer og nye våpen, samt en ny setting. Ezio gikk litt ut på dato i løpet av Revelations, og serien er nok avhengig av en oppussing på nivå med det løftet serien fikk mellom AC1 og AC2 for å virkelig slå an etter tre forholdsvis like spill med samme hovedperson.

 

Ser imponerende ut i traileren. Håper Ubisoft leverer selv om tiden er knapp.

Lenke til kommentar

til de som er redde for at historien i spillet blir vist fra Amerikarnenes side, hvis dere kan engelsk å hører etter i trailern så er det opplagt at det er Connor sin stemme som snakker, og han sier at han dreper alle de som driver med tyranni, uansett hvilken fraksjon de no enn hører til. Spillet handler ikke om patriotisme men om snikmordere.

Lenke til kommentar

Å Gud! Bare jeg som føler at denne drar hele AC opp i ett helt nytt konsept? Jeg liker det jeg ser og har alltid vær fascinert av Uavhengighets krigen. BTW, siden jeg allerede drar det opp og spillet gjør spørsmålet mitt halvveis rellatert... Hva faen skjer med de millitære taktikkene? Stelle opp tropper i rekker og la de fyre løs? Skjønner meg ikke på den.

 

Revolusjonskrigen var en av de første krigene hvor de etthvert stoppet med det typiske linje-oppsettet, ettersom Amerikanerne til slutt begynte å bruke terrenget på (for tiden) kreative måter. Nøyaktig hvorfor de bare stilte opp rekker med soldater og bare fyrte løs antar jeg er fordi det var slik man alltid gjorde ting før, når man slåss med sverd og buer.

Lenke til kommentar

Vel med sine franske røtter er det vel mer sannsynlig anti-britisk enn pro-amerikansk.

Mht formasjonene og de ultra-synlige uniformene var dette for å skremme fienden. Muskett ar ikke det mest presise våpenet, men jeg kan tenke meg det var skremmende å stirre inn i en muskettvegg. Dersom disiplinen holdt og fiendens brast, var de fritt villt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...