leirpytt Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Jeg har Norton Systemworks 2003, men den vil ikke installeres på servern jeg har (win2k server). Noen som vet om bra antivirus til servere? Evt har symantec en versjon for servere? Lenke til kommentar
leirpytt Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Ja, det har de. Du har ikke en link, eller et navn på dette produktet? Hadde vært kjekt å vite Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 http://www.symantec.no/region/no/product/index.html Proversjonen. Skulle vel være enkelt å navigere deg fram her.... Lenke til kommentar
melbamix Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Bruker panda administrator her. Funker meget bra, kjører konstant i bakgrunnen, laget for win2k server. Du kan scanne alle maskiner i ett nettverk hele tiden og bruker ikke mye ressurser. hjemmeside www.pandasoftware.no anbefales på det varmeste Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 dette blir jo bare enda en "hvilket av-program", men jeg har gått for f-secure. Lite, raskt og nesten ikke ressurskrevende. Backer du det opp med backweb så er det alltid oppdatert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå