TheXboxFreek Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Fant denne på, ja, Artige.. Gjør de triksene en datamaskin raskere, eller er det ikke verdt det? Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 (endret) Færrest mulig programmer er en fordel mtp rask oppstart ja. Det hjelper å slå av diverse tjenester også, men er du ikke sikker på det området bør du være forsiktig med hva du slår av. Endret 10. mai 2012 av Trainman 1 Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 10. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2012 Færrest mulig programmer er en fordel mtp rask oppstart ja. Det hjelper å slå av diverse tjenester også, men er du ikke sikker på det området bør du være forsiktig med hva du slår av. Latterlig med tanke på at jeg spør, eller at det har blitt publisert et slikt tips? Jeg er smart nok til å skru av de programmene jeg har installert selv Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Antallet prosessorer under oppstart har null effekt. Det eneste som virkelig har noe å si til eller fra er om du kjører SSD, 7200RPM HDD eller 5400RPM HDD. 1 Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Færrest mulig programmer er en fordel mtp rask oppstart ja. Det hjelper å slå av diverse tjenester også, men er du ikke sikker på det området bør du være forsiktig med hva du slår av. Latterlig med tanke på at jeg spør, eller at det har blitt publisert et slikt tips? Jeg er smart nok til å skru av de programmene jeg har installert selv Færrest mulig programmer er en fordel mtp rask oppstart ja. Det hjelper å slå av diverse tjenester også, men er du ikke sikker på det området bør du være forsiktig med hva du slår av. Latterlig med tanke på at jeg spør, eller at det har blitt publisert et slikt tips? Jeg er smart nok til å skru av de programmene jeg har installert selv Underlig måte å publisere et tips på. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Ikke verdt det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå