N o r e n g Skrevet 4. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2013 GT 630 trekker ikke noe særlig til strøm, så det skal nok gå fint Bare du ikke har forhåpninger om at dette vil la deg dra nyere spill er det nok et greit kjøp. Lenke til kommentar
Borealiz Skrevet 4. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. januar 2013 GT 630 trekker ikke noe særlig til strøm, så det skal nok gå fint Bare du ikke har forhåpninger om at dette vil la deg dra nyere spill er det nok et greit kjøp. Kult. Det står dog at den krever 360 W strømforsyning, mens jeg er rimelig sikker på at min er 250. Jeg er jo klar over at total effekt ikke nødvendigvis er det viktigste, og at 12V-railsa er viktigere, men der begynner det helt ærlig å bli litt vel avansert for meg. Jeg kommer ikke til å game BF3 eller noe på denna, jeg kjører xbox. Men jeg har veldig lenge hatt lyst til å få spilt Starcraft II og et par andre strategispill. Ikke noe enormt krevende altså. Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 4. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2013 dette kortet funker fint det. bruker jo nesten ikke strøm Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2013 Jeg tror det kommer til å gå helt fint med den strømforsyningen. Lenke til kommentar
Borealiz Skrevet 4. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. januar 2013 Jeg tror det kommer til å gå helt fint med den strømforsyningen. Awesome! Mange takk, Arni, du er en knupp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå