Stonemeister Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 (endret) Sist, han klager over at Trebein-oppdragene er unyttige og gir deg ingenting samtidig som han elsker sjøfartsoppdragene? Kanskje han skulle tatt seg tid til å faktisk se hva Trebeinsoppdragene faktisk gjør Skavvisjå... Ikke åpne spoiler hvis du ikke har spilt gjennom oppdragene. - Ta seg inn og ut av Fort Wolcott - Søke gjennom skipet i Nordvestpassasjen - Jage etter han karen som løper fra deg - Søke etter ledetråder i det forlatte og forfalne huset - Dra til stedet hvor skatten er og finne den Ved ingen anledninger har Peg Leg-missions noe som helst med sjøfart å gjøre. Sjøfartsoppdrag er noe helt annet enn skattejakten. EDIT: Forøvrig er jeg enig med den anmeldelsen angående det meste. Spesielt det om slutten. De har bygget opp mot slutten gjennom fem spill og har kommet ut og sagt at Desmonds historie slutter der og alle trådene skal knyttes sammen osv. Mens det forsåvidt er sant i og med at han mest sannsynlig dør synes jeg det er jævlig lettvint å lage en sånn slutt. Savnet muligheten til å velge hva jeg ville gjøre, men aller helst skulle det gått helt annerledes. Synes det er skuffende (men likevel forståelig) at de tar den billige utveien og avslutter med enda en cliffhanger som gjør at de kan fortsette å pumpe ut spill hvor de delvis svarer på de ørtogfjørti spørsmålene man stiller i løpet av det forrige spillet. Og dialogen til Connor er helt forferdelig. Høres ut som han har et alvorlig tilfelle av Asbergers syndrom. Null innlevelse og rart ordvalg og tonefall nesten hele tiden. Stemmeskuespillet tok et solid stup i forhold til AC2, AC:B og AC:R, som tiltross for supercorny italiensk aksent virket noenlunde menneskelig. I tillegg er historien altfor oppstykket. Plutselig kommer det enorme gap på et par år som bare hoppes over uten videre. Digger forøvrig spillet når man bare løper rundt og gjør oppdrag, denger ned vakter i byen eller skyter ned båter. Det er bare noen aspekter som er irriterende dårlig utført. Endret 16. november 2012 av Stonemeister Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Syntes å huske at du låste opp nye sjøfartsoppdrag, emn er vel bare jeg som tar feil. Poenget mitt er uansett det samme. Lenke til kommentar
Handsome Robert Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Hva er det man faktisk får når man har blitt Boston Brawler-champion? Har nå kommet meg gjennom det største glitchehelvete jeg noen gang har møtt med helt utrolig idiotisk og kjedelig combat, forventet egentlig noe stort i belønning. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Jepp. Da var jeg ferdig med spillet. Og ja, enig med de på forrige side. Forferdelig lang rulletekst Men meget bra historie! God underholdning, som var verdt pengene! Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Har preloadet på steam nå. Da jeg kommer hjem blir det VPN. Lenke til kommentar
Handsome Robert Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Har nå fullført spillet og jeg ble ganske skuffet. Ikke bare over slutten men hele historien. Spillet mangler helt tilknytning til karakterene. De fleste virker følelsesløse. Jeg klarte ikke å føle noe for noen av de, og var likegyldig til nesten alt som skjedde i spillet på grunn av dette. Spesielt da Connor mangler helt karisma sammenlignet med det Ezio hadde. Assassins Creed har egentlig bare blitt enda mer skuffende for hvert spill som blir sluppet ut. Sammen med det jeg nevnte over så opplevde jeg også veldig mye glitcher med spillet, i tillegg til at jeg følte historien ble veldig umotiverende, så jeg endte for det meste opp med å gjøre sideoppdrag og hamre løs på rødjakker. Men selv det blir ganske kjedelig etterhvert, med tanke på at combat i spillet ikke er så veldig dypt heller. Enhver fiende kan slås ned med å trykke sirkel -> kryss -> firkant. Hvis jeg skulle gitt et terningkast ville det nok blitt fire fordi spillet fortsatt har stort spillverdi og du kan sitte veldig mange timer med det. Selv om jeg møtte på problemer så hadde jeg til en hvis grad det morsomt når jeg spilte gjennom. Forventet vel kanskje litt for mye. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Er ferdig med spillet nå jeg også, men skjønte egentlig aldri poenget med det å ha assassins, og de som jobbet på huset. Tok aldri i bruk dette rett og slett fordi det ikke var nødvendig på noe tidspunkt følte jeg. Skjønte heller ikke helt hvordan de assassin folka fungerte Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Det burde vært et alternativ å fjerne muligheten til å spille som Desmond, men det er nok desverre for sterkt tilknyttet historien i selve spillet som Connor. Det er om å bli dratt ut av et relativt bra spill, men inn i noe forbanna dritt. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Jeg likte de forrige spillene men ble lei tilslutt pga for banalt enkelt alt er. Du er udødelig siden alt av countring skjer automatisk ved å trykke en knapp og du dreper 100% med en annen knapp. Også skytingen har auto aim og krever ingenting av deg som spiller, også klatringen. Alltid vært sånt men nå føler jeg at jeg ikke orker å gjennomføre AC3. Jeg er skikkelig lei dette. Starten tror jeg er noe av det verste jeg har sett. Gå snakk med X som vet ingenting som råder deg til å snakke med Y som heller ikke vet noe, råder meg til å snakke med A !! Så er det minst 30 filmsekvenser på rad med egentlig totalt uinteressant handling. Påfølgende missions hvor du skal stjele ting, snike deg rundt og bare BLÆHHHH. Spillserien her er død for min del. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Å spille Assassin's Creed dersom du ikke liker det å "nike deg rundt" er som å være pasifist, men likevel spille CoD. Lenke til kommentar
Handsome Robert Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Assassins Creed passer åpenbart ikke som snikespill. Husker et oppdrag der jeg nesten knuste det som sto nærmest til meg fordi Connor rett og slett ikke ville sette seg ned i busken, så han bare sto der mens alle vaktene kunne se det. Måtte til slutt utnytte en feil ved spillet for å klare oppdraget. Spillet har jo ikke engang en crouch-knapp, og mangler en hel del andre hjelpemidler som man vanligvis finner i snikespill. Når du skal prøve å snike så vil jo karakteren din bare ta seg en liten spasertur forbi alt i stede for å prøve å gjøre seg så usynlig som mulig. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Jeg bruker ikke å ha noe særlig problemer med å snike meg rundt, det må bare litt planlegging til slik at du kan rekognosere en god rute. Dessuten, bruker du snikmorderne dine godt kan du skape forvirring med mer som gjør det mye enklere. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Å spille Assassin's Creed dersom du ikke liker det å "nike deg rundt" er som å være pasifist, men likevel spille CoD. Tipper jeg er en av de på forumet her som liker snikespill best men Assassins Creed er ikke et snikespill. Som Handsome Robert postet ovenfor her så mangler det sinnsykt mange elementer for at det skal være et snikespill. Men for meg var nok det "enkle" I spillet som ødela alt for meg. Vet AC serien har vært slik hele tiden men nå forventer jeg noe mer ..... Føles som jeg er en tilskuer I et autostyrt spill istedenfor å faktisk "spille". Slåssing med sverd, bue, rifler og hender er jo dritkult men ikke når alt er autostyrt for deg. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Noe av det jeg muligens misslikte mest var det at mange av de store fightene Connor hadde, fikk vi ikke slåss selv, vi fikk se en cutsceen der connor slåss, også måtte vi kanskje trykke på venstre museknapp for å drepe han helt på slutten. Alt for mye cutsceen fokus i dette spillet for min del. For all del, er stor fan av Assassins serien, men begynner å bli ekstremt lett og ensidig. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Bare jeg som synes at slossing ikke er like enkelt hele tiden? Jeg må angripe, blokkere, ødelegge forsvaret, kontre, osv, ellers dør jeg.. og det hender ofte at jeg dør og ikke klarer meg..?! Synes kampene er bra jeg, skjønner ikke at dere synes det er så enkelt? De svære karene er litt vriene.. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Bare jeg som synes at slossing ikke er like enkelt hele tiden? Jeg må angripe, blokkere, ødelegge forsvaret, kontre, osv, ellers dør jeg.. og det hender ofte at jeg dør og ikke klarer meg..?! Synes kampene er bra jeg, skjønner ikke at dere synes det er så enkelt? De svære karene er litt vriene.. Jeg synes ikke det er vanskelig, men har jo spilt det siden 1ern, kan jo ligge noe der, ikke vet jeg. Eneste som kan vere et problem er de gevær folkene som står på avstand å skyter, med jeg løper som oftest opp til de. Eneste du gjør på spillet er jo først å blocke, så countre med et slag(insta kill) om fienden er svak, evt countre med å slå våpnet ut av armene deres som du kan gjøre på alle, som igjen vil føre til en insta kill. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Veit ikke om det går an i AC3, men i de andre så var jo det kuleste å stå der med knyttnevene å ta fra de våpnene også slå de med deres eget våpen, det måtte man jo også gjøre på de store vaktene med rustning i brotherhood ihvertfall. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Spilt siden 1-ern jeg også, så godt som 100 % sync på alle fire tidligere spill! Stort sett så går det greit, men må konsentrere meg litt når jeg holder på med en, så må jeg blokke den som angriper bakfra, og en det en stor jævel hender det at han skaller meg ned, så har du de som skyter.. Synes det er vanskelig nok jeg da, så jeg er fornøyd.. Nok utfordring for meg! Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Har et spørsmål, når jeg plukker opp de Almanac sidene i Boston så får jeg opp at jeg har unlocked ny Inventicn Recipe, men kan ikke se at jeg har fått noe nytt? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Har et spørsmål, når jeg plukker opp de Almanac sidene i Boston så får jeg opp at jeg har unlocked ny Inventicn Recipe, men kan ikke se at jeg har fått noe nytt? Det er noe du kan crafte i Homestead. Du får en achievement/trophy når du har laget en, tror jeg, også må du lage alle for å få full sync i Homestead. EDIT: Tingene skal finnes under "Inventions" i oppskriftsmenyen. Crafting gjør du ved å samhandle med boka i villaen din. Du kan se på oppfinnelsene du har laget ved å gå inn i et rom i andre etasje i villaen. Tror det er første til høyre etter at du har gått opp trappa. Endret 22. november 2012 av Stonemeister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå