Dellers Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) Jeg har det, men jeg har liksom alltid vært vandt med å spille AC på PS3 Ser ikke "problemet" der altså. Du kan bruke kontrolleren på PCen, PCen kan kobles opp til TVen om du ønsker det, spillet er billigere. Grafikken blir penere óg det vil kjøre glattere. Det finnes egentlig bare fordeler. Bare to uker til lansering nå også, det er jo ingenting. Endret 8. november 2012 av Dellers Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Har låst opp New York og fikk hakeslepp av hvor mye man kunne gjøre. Blir nok en stund til jeg kan fortsette på selve historien, har en del almanakker å finne 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Ser ikke "problemet" der altså. Du kan bruke kontrolleren på PCen, PCen kan kobles opp til TVen om du ønsker det, spillet er billigere. Grafikken blir penere óg det vil kjøre glattere. Det finnes egentlig bare fordeler. Bare to uker til lansering nå også, det er jo ingenting. Ja er det er ganske mye hakking i spillet på ps3, så det er HELT sikkert best på PC. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 En del hakking på 360 også, så ja, PC er veien å gå. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Spillte endel PS2 da det var populært, men har ikke greie på PS3. Er det anbefalt å kjøpe kontroller til PC, eller fungerer det like greit som i de forrige spillene? Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Nå har jo ingen prøvd det enda, men det er jo nærliggende å tro at tastatur og mus vil fungere omtrent som før. Jeg spiller med 360-kontroller, men ble grusa i training-banene i Brotherhood av et par bekjente med mus/tastatur som gjorde det ekstremt bra på "the leaderboards" (hva heter nå det på norsk?). Selv da påsto vel folk at det var ment for kontroller, men det så ikke sånn ut. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Aha, har samme formening selv om att mus og tastatur bør være best. Skjønner ikke helt hvorfor folk skal ha alle til å spille kun dette spillet med kontroller. Spillet er ute på steam nå: Assassin's Creed 3 Standard Edition 49,99€/365kr Assassin's Creed 3 Deluxe Edition 74,99/547kr (Bonusgreier samt alle DLC.) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Jeg spiller ikke Assassins Creed multiplayer så for meg er det hist som pist om jeg spiller med kontroller eller mus, men jeg synes kontroller er mer behagelig, så ja. Det er det jeg brukte i det første spillet, og det er det jeg har brukt i alle de andre siden den gang. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 (endret) Har gjort ferdig det første skipet, og så langt er jeg ikke særlig imponert. Likte det første skipet, men etter å ha herjet i Boston noen timer begynner jeg å bli drittlei. Det er en ny historie, ny person og ny by, men selve spillet er jo så godt som identisk med AC2. Men et kjapt spørsmål. Kapteinen på det første skipet heter Samuel Schythe, men hvem var han? Jeg vet jeg har hørt navnet mange ganger før, men klarer av en eller annen grunn ikke få finne ham på google, og han er ikke nevnt i Animus? Endret 11. november 2012 av Lykketrolling Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Har akkurat gjort meg ferdig med Kaptein Kidds skatt, men ble littegranne skuffet Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Ble ferdig idag. My god en syyyykt lang end kredits da! Dødde litt innvendig av kjedsomhet der. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Tror det blir innkjøp av spillet til uka. Har fri fredag og halve torsdag, så blir langhelg! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Ble ferdig idag. My god en syyyykt lang end kredits da! Dødde litt innvendig av kjedsomhet der. Ble også ferdig i dag og er enig angående rulleteksten. Men jeg likte historien! Meget bra avslutning! Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Ble også ferdig i dag og er enig angående rulleteksten. Men jeg likte historien! Meget bra avslutning! er du serr? LIKTE du slutten? Jeg ble så skuffa. Ubisoft har gitt oss alle disse spørsmålene som får oss til å dø av nyskjerrighet, også velger de den mest uinteressante løsninga i historien. Noen syntes kanskje at det var bra at de kom med noe uventa, men det får da være grenser er forresten enig angående rulleteksten Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Hele serien er jo bygget på "cliffhangers" og denne avlutningen er ikke noe unntak. Jeg skal vel kanskje være enig i at den kunne vært hakket bedre, men den åpner for mange nye vinklinger i de senere spillene. Bare synd det er så lenge til, neste AC skal komme enten i 2013 eller 2014. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) er du serr? LIKTE du slutten? Jeg ble så skuffa. Ubisoft har gitt oss alle disse spørsmålene som får oss til å dø av nyskjerrighet, også velger de den mest uinteressante løsninga i historien. Noen syntes kanskje at det var bra at de kom med noe uventa, men det får da være grenser er forresten enig angående rulleteksten Det er jo ikke overraskende at de velger en ytterst lite besvarende avsluttning, det har de jo gjort i alle AC spillene hittil, eller så er det bare jeg som har rare spørsmål. Endret 14. november 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Jeg har egentlig ikke så mange spørsmål, jeg (tror) jeg har en ganske god forståelse for hva som skjer Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Da er spillet i hus! Så blir det å ta fatt på det i helgen:) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Ikke det dårligste spillet i serien til nå, men lever ikke helt opp til forventningene. Ærligste omtalen til nå. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Ikke helt enig med omtalen hans, selv om jeg er enig med karakteren han gir på slutten. Tre ting bet jeg meg merke i. For det første; han sier det er urealistisk å kunne ta livet av 25 vakter i fort-oppdragene, men vil likevel ha muligheten til å gå til frontalangrep på et kompani bestående av 500 soldater? For det andre så forstår jeg ikke hvorfor så mange vil ha en rask avslutning på historien. Den dagen historien stopper opp så stopper selve spillserien også opp. Det er kampen mellom Tempelridderne og Snikmorderne som er hele poenget, hva er poenget dersom du avslutter historien og "erklærer en vinner"? Det vil ikke bli særlig morsomt å spille et spill hvor du allerede vet at Snikmorderne/Tempelridderne tar over verden tilslutt. Sist, han klager over at Trebein-oppdragene er unyttige og gir deg ingenting samtidig som han elsker sjøfartsoppdragene? Kanskje han skulle tatt seg tid til å faktisk se hva Trebeinsoppdragene faktisk gjør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå