Gå til innhold

Assassins Creed 3 tråden


Anbefalte innlegg

Lurer på en liten ting.... Jeg ble aldri ferdig med Revelations. Det var et oppdrag jeg aldri fikk til, slet så lenge, så jeg ga opp i noen måneder, men fikk det ikke til da heller.

Så mitt spørsmål er, blir jeg nødt til å lese om slutten på nettet elns, eller er det ikke noe krise? Før jeg starter på 3ern liksom...

det er ikke nødvendig, du får en oppsummering i starten av treeren.

 

Hvordan begår jeg "løpsdrap"? :blush:

du løper med våpenet i hånda, og når du nærmer deg en person trykker du på slåknappen. Er ikke så komplisert :p du må også sørge for å ikke være i combat.

 

for da blir det bare et vanlig slag

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen flere som har fått raserianfall ved "chase" oppdrag ? Eller er jeg bare så elendig at jeg burde selge ps3en min å begynne å samle på frimerker istedenfor?

 

Jeg fikk raserianfall jeg også under siste chasen,nå er kontrollen ødelagt. :grumpy: har vært stor fan av serien men sluten på ac3 ødela alt.Er drit skuffa og veldig sint nå :nei:

Lenke til kommentar

Syns det er littegranne synd at man tydeligvis ikke kan bruke penger på å visuelt oppgradere hjemstedet i år slik som man kunne med Monteriggioni. Gleder meg også litt til å se hvordan det blir når jeg har fått alle de innbyggerne på plass. Har vel gjort 4 oppdrag hittil.

 

Selve huset blir ikke oppgradert, men folkene som kommer til hjemmet ditt lager seg jo sin egen kåk, og når du gjør oppdrag for dem bygger de ofte ut husene sine. Synes det blir et ganske koselig sted når alt er ferdig.

Lenke til kommentar

Syns det er littegranne synd at man tydeligvis ikke kan bruke penger på å visuelt oppgradere hjemstedet i år slik som man kunne med Monteriggioni. Gleder meg også litt til å se hvordan det blir når jeg har fått alle de innbyggerne på plass. Har vel gjort 4 oppdrag hittil.

 

Selve huset blir ikke oppgradert, men folkene som kommer til hjemmet ditt lager seg jo sin egen kåk, og når du gjør oppdrag for dem bygger de ofte ut husene sine. Synes det blir et ganske koselig sted når alt er ferdig.

Meh, problemet mitt er at det tar så lang tid å få alle folkene til hjemmsted, men utenom det så virker konseptet greit.

Lenke til kommentar

Blir pil og bue mye brukt?

 

Som counterattack mot de vanskeligere fiendene, ja. Blokkerer du et angrep og trykker Y/trekant sender han en pil mellom øynene til motstanderen og dreper han momentant. Fant ut at det var den letteste måten å ta de som alltid slår deg eller skaller deg når du prøver et vanlig counter attack. Funker med pistol også, men den må lades mellom hver gang, og det tar en halv evighet.

 

Bruker ikke pil og bue for å starte combat eller skyte ned vakter når jeg sniker rundt, selv om det sikkert er lurt.

Lenke til kommentar

Er så langt ekstremt skuffet over grafikken. Har ikke kommet lenger enn til Boston, men likevel. Draw distance ser ut som i Morrowind, alt er flatt og trist og det ser ut som om det er Shader Model 2 som brukes.

 

Jeg spiller ikke mye spill så jeg er ikke "spoiled" sånn sett. Men etter de forrige spillene må jeg si at jeg forventet at det så hakket bedre ut!

Lenke til kommentar

Er så langt ekstremt skuffet over grafikken. Har ikke kommet lenger enn til Boston, men likevel. Draw distance ser ut som i Morrowind, alt er flatt og trist og det ser ut som om det er Shader Model 2 som brukes.

 

Jeg spiller ikke mye spill så jeg er ikke "spoiled" sånn sett. Men etter de forrige spillene må jeg si at jeg forventet at det så hakket bedre ut!

 

Sånn går det når derre spiller nye spill på 7 år gammel hardware.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hva anmeldere mener betyr jo uansett ingenting. For min del er det ingen sammenheng mellom anmeldelser og hva jeg synes selv hverken når det kommer til spill, musikk eller andre ting. Alt her i verden er subjektivt. Selv Michelin-stjerner gjør ikke nødvendigvis maten på restauranter noe bedre enn hjemmelaga middag til en brøkdel av prisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...