Gå til innhold

Assassins Creed 3 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er greit med utvidelser selv. Nå er jo riktignok Brotherhood og Revelations litt mer enn utvidelser - sammenlignet med f.eks. Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City - siden det er snakk om helt nye byer, men det er bygget mer eller mindre på samme spillmotoren. Jeg må si at jeg unngikk Brotherhood siden jeg ikke trodde det ville være nok nytt stoff, men etter å ha sett gjennom historien på YouTube for å bli klar til AC3, ble jeg såpass imponert at jeg kjøpte Revelations og spiller gjennom det nå for tiden, og koser meg med det.

Kanskje det er fordi jeg likte AC2. Så hvis jeg liker AC3, vil jeg gjerne se både AC 3.2 og AC 3.3.

Lenke til kommentar

En kompis av meg spilte litt mens jeg ikke fulgte med, og nå er jeg plutslig blitt indianer, kan noen gi meg en kjapp oppsumering på hvorfor jeg ikke er Kenway lenger? :p

Det bør du få med deg selv. Det er en STOR plot twist involvert... Du kan vel spille siste del før du blir indianer gjennom DNA-sekvensene?

Eller se den her:

***SPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILER***

http://www.youtube.com/watch?v=wMnlUpUoxAk&feature=plcp

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Var det bare jeg som irriterte meg over DBs anmeldelse av spillet? Jeg mener, det må da for pokker være mulig å skrive en anmeldelse uten å nevne så forbanna mye om historien?! Greit, det var ingen store greier de avslørte, men det var heller mye! Jeg måtte faktisk spille gjennom en god del av spillet før jeg turte å lese resten av anmeldelsen.

"Jeg gir Star Wars terningkast 5, den har mange "cliffhanger-øyeblikk" som sitrer av spenning, og de som liker overraskelser kan glede seg til Vader sier at han er faren til Luke"

Lenke til kommentar

VG sin anmeldelse gjorde meg bare forvirret. Jeg har likt hele serien stort sett og alle magasiner omkring har gitt det 9/10 og bedre. Så sier Rune at han er INSANE fan av forrige spillene så presterer han å gi det terningkast 4 ............. det er ikke akkurat bra score. Så vetta søren. Nekter å tro det kan være terningkast 4 materiale.

Lenke til kommentar

Lurer på en liten ting.... Jeg ble aldri ferdig med Revelations. Det var et oppdrag jeg aldri fikk til, slet så lenge, så jeg ga opp i noen måneder, men fikk det ikke til da heller.

Så mitt spørsmål er, blir jeg nødt til å lese om slutten på nettet elns, eller er det ikke noe krise? Før jeg starter på 3ern liksom...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...