Windoge Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Vet at spillet bare har vært ute en dag og det kan være vanskelig å dømme, men jeg trenger et spill jeg kan spille i helga. Så hva burde jeg bruke pengene på, Assassins Creed eller Dishonored? Dishonored. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 For min egen del, AC3, uten tvil! Men et spørsmål: Kan man bare ha ett Frontiers-mission om gangen? Jeg hadde et Sisquash(?)-mission, og tok et Monsters of the Sea-mission, og da forsvant det første.. Any ideas? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Blir uansett litt dumt å spørre et slikt spørsmål i en tråd som er rettet mot de som liker AC3. Lenke til kommentar
Handsome Robert Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Haha, ja det skjønner jeg. Trengte egentlig et raskt svar, og tenkte at siden AC3 akkurat hadde kommet ut så var det større sjanse for å finne noen som hadde prøvd begge spillene i denne tråden enn i Dishonored-tråden. Endte forresten opp med å kjøpe Dishonored. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Tror dere det blir mulig å kjøpe singe player missionene "Ghost of war" og "Lost Mayan Ruins" etterhvert? Dessverre så tror jeg ikke det. Ubisoft har ikke for vane å gi ut slike ting separat (det har aldri skjedd). Kjøper man ikke den feiteste versjonen av spillet får man ikke det ekstra innholdet. Utrolig irriterende egentlig. For min del skulle jeg gjerne ha hatt bonusgreiene i Far Cry 3, men jeg bestilte fra Ubisoft før Insane Edition var annonsert og får derfor bare vanlig versjon uten mulighet for en oppgradering. Surt, men i det minste får jeg Freedom-utgaven av AC3. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Jeg spiller Dishonored mens jeg venter på PC-versjonen av AC3. Men greide ikke å la være å se en liten 'walkthrough' frem til den første store plot twist'n. De første timene av spillet var HELT annerledes enn jeg hadde trodd. Gleder meg til å komme i gang. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 (endret) Kjøpte AC3 til PS3 idag. Nå har ikke jeg brukt min PS3 på en stund, men i spillet så går det jo ikke glatt. Hakker nå og da, og fikk en lag. Er det min PS3 eller er maskina litt treig for spillet? Skal spillet gå like glatt som det gjør på data eller er det konsollen? Kan sammenlignes som å bruke en litt for svak data til å spille med. Endret 3. november 2012 av MrLuni Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Sakset fra en annen tråd: har en Sony 55" 3D LED Smart-TV KDL-55HX75G, og spiller gjennom HDMI. På enkelte spill så lagger det, fps-drop under action, som f.eks Assasins Creed III. men enkelte ganger kan det også være hvis jeg bare free-runner rundt i byen og på hustak.er veldig frustrerende med tanke på at det er et PS3-spill... synes jo da det er synd at PS3'en ikke klarer og kjøre spillet smuud Så virker som flere om sliter med det du beskriver. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Må si jeg er veldig fornøyd hittil og som vanlig bruker jeg all tiden min på å fly etter almanakker og annet tøv Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Sakset fra en annen tråd: har en Sony 55" 3D LED Smart-TV KDL-55HX75G, og spiller gjennom HDMI. På enkelte spill så lagger det, fps-drop under action, som f.eks Assasins Creed III. men enkelte ganger kan det også være hvis jeg bare free-runner rundt i byen og på hustak.er veldig frustrerende med tanke på at det er et PS3-spill... synes jo da det er synd at PS3'en ikke klarer og kjøre spillet smuud Så virker som flere om sliter med det du beskriver. bra det ikke bare er meg :/ Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Lagger på Xbox 360 også. Er ikke uspillbart, men ganske så dårlig. Også draw distance for detaljobjekter er ikke mer enn 15-20 meter. :nei2: Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 (endret) er det flere enn meg som har merka en del bugs? geværer som ligger 1.5 meter over bakken, teleproterte 30 meter rett opp når jeg skulle hoppe over et gjerde, og når jeg skulle redde han første man rekruterer så ble jeg desynkronisert når jeg gikk for langt unna, men når jeg restarta så måtte det restarte med en gang fordi jeg starta utenfor igjen og igjen... Endret 3. november 2012 av 1BlueAnd1White Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Jeg har aldri hatt noen problemer. Spiller på PS3. Lenke til kommentar
Bratbakk Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Samme her, null problemer så langt. Bortsett fra noen små bugs hvor soldater o.l fant ut at det var en god idé å hoppe utfor bryggekanten for å dø. Har opplevd små FPS drops, men det er vel et resultat av at vi er ved slutten av hvor mye dagens konsoller takler de nyeste spillene - mtp. at AC3 er etter min mening utrolig fint visuelt sett. Spillet er uten tvil det beste i serien (så langt?), og jeg storkoser meg. Bare synd at jeg ikke har tilgang til PS3en min i helga, ettersom jeg er hjemme hos familien Anbefales i alle fall på det sterkeste, animasjonene er av høyeste klasse, og en veldig bra story og spillet generelt er bare utrolig gøy å spille. Mye innhold (sidequests, homestead, crafting og jakt i Frontier-sonen), så det kommer sikkert å ta en stund før man er 100% ferdig med det. Har ikke prøvd Dishonored, men om du bruker 400-600,- kr på AC3, så kan jeg nesten garantere at du ikke blir skuffet. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Jeg gleder meg til å virkelig kunne fokusere på "Homestead" samt skipet. Noe av det jeg likte mest ved de tidligere AC-spillene var muligheten for å oppgradere villaen "Monteriggioni"(?). Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Må si at selv om jeg liker spillet, og serien generellt, meget godt, er det endel bugs i dette spillet. F.eks løper over en trestokk hvor jeg plutselig blir "dratt" gjennom stokken, for så å kommer tilbake til det normale etter 2-3 meter. Eller det at hvis man dreper noen over ett stup, vil animasjonen gjøre det slik at de lander flat x over stupet, før de detter ned. Ser helt latterlig ut. Ellers så er det veldig dårlig texture på de største trærne, bladene er jo helt flate, i tillegg til at bare 80% av tre er dekket av disse blad-flatene. Skal også legges til at jeg brukte 4-5 timer på onsdag for å få dialoger til å funke, det som fikset det var å deaktivere DTS (5.1 surround) i lydinstillingene til PS3, og nei jeg har ikke sorrund, jeg har 2 helt greie stuehøytalere koblet til en forsterker som står i stereo modus. Utenom merklige bugs og slikt må jeg si jeg liker spillet meget godt, har ikke kommet serlig langt i historien i seg selv, men for meg er AC serien om å gjøre mest mulig annet enn selve historien. Det jeg liker dessidert best er nok sjøfarer oppdragene. Gjør samtlige jeg får tilgang til, så raskt jeg får tilgang til de Lenke til kommentar
Th3BTK Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Noen som har fått achievementen "Multitasking", og vet hva man må gjøre? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Noen som har fått achievementen "Multitasking", og vet hva man må gjøre? Complete 50% of the Progress Tracker entries. Kilde: http://www.examiner.com/article/assassin-s-creed-3-trophy-achievement-list-revealed-more-details-on-combat Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Det er sikkert noe ute på nettet som har klart det om du søker på nettet, hvis ingen andre vet det. Lenke til kommentar
Th3BTK Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 (endret) Noen som har fått achievementen "Multitasking", og vet hva man må gjøre? Complete 50% of the Progress Tracker entries. Kilde: http://www.examiner....tails-on-combat Jeg vet hva det står, men hva er tracker entries? Endret 3. november 2012 av Th3BTK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå