Gå til innhold

Assassins Creed 3 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har spilt alle spillene så langt og er veldig usikker på om jeg skal ha AC3. Jeg synes det er utrolig kult å kunne utforske disse gamle byene og jeg er etterhvert blitt glad i Ezio, men dessverre synes jeg alle spillene også har mange ankepunkter; historien til Desmond er uinteressant, for mange ugjennomtenkte minispill, kjipe samle 100/100 sidequests og nesten alle kampene vinnes ved å holde R1 og trykke firkant, for å nevne noe. Når den biten jeg setter mest pris på forsvinner ved at spillet blir satt til Nord-Amerika, spørs det om jeg er motivert nok til å holde ut med krumspringene til utviklerne.

Men satser på at det blir bra, jeg syns ikke revelations skuffa, men helt ærlig så forventa jeg mer, men kommer man noen gang til å få svar på noe som har skjedd ifra AC1 til AC revelations?

For ett hvert AC spill så sitter jeg igjen med flere spørsmål enn svar, siden jeg aldri får svar på noe, alt skal være så mystisk å hemmelig, meg ikke like. :p

Eller er dette ett sted videre til en slutt og en mulig besvarelse av alt?

Jeg er overbevist om at utviklerne ikke har snøring på hvor de er på vei hen, de bare kjører på Lost-strategien med å gjøre det mest mulig mystisk for å holde på interessen din, men til slutt vil det enten ende med mange løse tråder eller en billig og lite tilfredsstillende forklaring. Det er nå min spådom.

- "More Desmond than ever"...

:nei:

Lenke til kommentar

Etter det første AC spillet har jeg spart meg litt, og bare såvidt rørt spill nr.2. Derfor har jeg faktisk gledet meg ganske bra til spill nr. 3, men jeg greier ikke å bli veldig overbevist av det jeg har sett, lest og hørt så langt.

Virker ikke som om utviklerne, selv etter fire spill, har lært seg å lage mer enn et lineært spill, med en forglemmelig historie og masse tamme sideoppdrag. Hvor det meste av tiden går med på å løpe og sloss, i et kult, men samtidig veldig automatisert gameplay, som fort blir gammelt.

Jeg har heller aldri forstått hvorfor et spill som heter Assassin's Creed, ikke i større grad baserer seg på sniking og nøye planlagte snikmord. Spillene er i alt for stor grad bygget rundt kamp og flukt, og ikke rundt en snikmorder som skal komme seg ut og inn så lydløst som mulig, slik det burde være imo.

Likevel er det fristende og gi spillet en sjanse, jeg liker settingen og synes kampene virker mer dynamiske enn tidligere.

Lenke til kommentar

For de som ikke gidder å vente lenger kan dra til Elkjøp å få kjøpt spillet NÅ!

Facebook:

Elkjøp

Psssst! Assassin's Creed III har opprinnelig lansering i morgen, men leverandøren har gitt tillatelse å starte salget nå. Om du ønsker deg Assassin's Creed III allerede nå, ta turen innom nærmeste Elkjøp-varehus!

Lenke til kommentar

Vel, Freedom Edition er mellom mine hender as we speak, så gleder meg til kvelden!! :w00t:

Er du fornøyd med den? Min ble sendt idag. Gleder meg.

Ja, jeg er fornøyd! :) Jeg er veldig glad i statuer, og synes denne var flott! Noen vil kanskje pirke litt på byggematerialet, men jeg klager ikke., det fulgte også med en metalcase til spillet, den var tom, så man må flytte discene over fra vanlig case til den. Har ikke sett noe særlig i dagboka enda.. Fulgte også med et par postkort også..

:)

• Liker 1
Lenke til kommentar

PS3'en klarer ikke å kjøre AC3. Har prøvd å fikse det siden jeg fikk det i går. -.-

What to do?

Vil det ikke kjøre i det hele tatt?

Hvis du har problemer med å ikke ha noe ingame voice/dialog, er løsningen å manuelt deaktivere DTS i lyd instillingene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...