L4ffen Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Har noen forhåndsbestilt, i så fall hvilken versjon? Har bestilt Freedom Edition. Håper bare komplett.no klarer å levere den. Stoler ikke helt på dem. Synes det er overraskende stille i denne tråden, når en tenker på at AC3 er et av årets største spill. Mulig det blir litt mer aktivitet når det nærmer seg slippdato. Jeg gleder meg ihvertfall stort. Bestilte Freedom Edition selv, men fra Ubishop. Vurderer å avbestille og bestille fra Gamestop isteden. Har en følelse av et jeg har større sannsynlighet for å få den på release da, iom at Gamestop har butikker i Norge. Synd at ikke Elkjøp selger Freedom Edition, de pleier å sende på release, gjerne en dag før også. Unødvendig å lage så mange versjoner av spillet egentlig. Har ikke bruk for alt det tilleggseffektene (miniatyr av connor osv.), vil bare ha alle ekstra missions. Hvis jeg tolker det riktig, har de laget et våpen kun til de som bestiller fra BestBuy: http://youtu.be/PvnDGX0QslA Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Assassin's Creed III DLC Season Pass Confirmed Assassin’s Creed III DLC: George Washington is King Lenke til kommentar
Fredrinco Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 http://www.lefdal.com/product/spill-konsoll/spill-playstation-3/PS3AC3JOD/assassins-creed-3-join-or-die-edition-ps3 Kan prisen på dette stemme? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Koster 499kr på cdon.com også. Lenke til kommentar
Fredrinco Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Men dette er collectors edition, som koster 700kr på cdon. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Den du linker til er join or die edition, samme som jeg linker til. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Det klør så jævlig i fingrene for å spille dette spillet!! Lenge siden det har gledet meg så mye til noe.. Håper det ikke skuffer! Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 (endret) Må vente enda lenger, pga PC versjonen. Klarer ikkje spille med FPSen på konsollene. Håper PC versjonen har like bra støtte for xbox kontroll som Skyrim hadde, da blir det kos, på eyefinity Endret 27. oktober 2012 av Noiz Lenke til kommentar
Avean Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Samme her men er som regel verdt ventingen. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Samme her men er som regel verdt ventingen. Ja husker når eg spillte brotherhood på pc og ein venn av meg satt på xboxen min og spilte det der, var neste vondt å se på når eg snudde meg. Lenke til kommentar
lasso. Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Da har elkjøp sendt spillet. Satser på at det ligger i postkassen imorgen Gleder meg! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Denne var fet! Lenke til kommentar
Avean Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Nei uch, musikken passet ikke i hele tatt. Syns utviklerne selv velger ufattelig bra musikk fra før av i trailerne sine så ser ikke grunnen til å lage noe eget. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Dere får ha det moro med spillet. Bestilte selv PC-versjonen som ikke kommer før 22. november. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Aaarg.. Vet ikke hvorfor jeg gleder meg så, men gjør bare det.. Vært innom masse butikker de siste dagene for å se om noen har glemt releasedagen, og satt ut spillet allikevel, enda jeg venter på CE til 360.. Angrer meg litt for at jeg ikke bestilte Freedom Edition, jeg har Join or Die.. Hva har folket her? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Utenom flere single player missions og høyere pris, hva er forskjellen? Jeg bryr meg ikke om MP, syns de kunne spart seg MP og heller brukt mer tid på SP. Men det er vel for at spillet skal "leve lenger", men ja sikkert. Endret 29. oktober 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Flere singleplayermissions hadde vært stas!! Spiller aldri MP, SP all the way! Endret 29. oktober 2012 av Bone Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Man kankke annet enn å glede seg! Launch trailer: Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Flere singleplayermissions hadde vært stas!! Spiller aldri MP, SP all the way! SP er jo eneste grunnen til at man spiller AC, for min egen del så syns jeg det er de spillene man bør spille SP i, fins jo andre også, men for min del så syns jeg AC er best på single player del, men så spiller jeg jo bare online FPS ellers. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Ser Komplett har fått inn Freedom Edition, så regner med de sender den i løpet av morgendagen. Er dog spent på hvordan de sender den, for de har gått bort ifra posten som leverandør etter at jeg la inn ordren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå