Gå til innhold

Assassins Creed 3 tråden


Anbefalte innlegg

Har noen forhåndsbestilt, i så fall hvilken versjon?

 

Har bestilt Freedom Edition. Håper bare komplett.no klarer å levere den. Stoler ikke helt på dem. Synes det er overraskende stille i denne tråden, når en tenker på at AC3 er et av årets største spill. Mulig det blir litt mer aktivitet når det nærmer seg slippdato. Jeg gleder meg ihvertfall stort.

 

Bestilte Freedom Edition selv, men fra Ubishop. Vurderer å avbestille og bestille fra Gamestop isteden. Har en følelse av et jeg har større sannsynlighet for å få den på release da, iom at Gamestop har butikker i Norge. Synd at ikke Elkjøp selger Freedom Edition, de pleier å sende på release, gjerne en dag før også.

 

Unødvendig å lage så mange versjoner av spillet egentlig. Har ikke bruk for alt det tilleggseffektene (miniatyr av connor osv.), vil bare ha alle ekstra missions. Hvis jeg tolker det riktig, har de laget et våpen kun til de som bestiller fra BestBuy:

http://youtu.be/PvnDGX0QslA

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Aaarg.. Vet ikke hvorfor jeg gleder meg så, men gjør bare det..

 

Vært innom masse butikker de siste dagene for å se om noen har glemt releasedagen, og satt ut spillet allikevel, enda jeg venter på CE til 360..

 

Angrer meg litt for at jeg ikke bestilte Freedom Edition, jeg har Join or Die..

 

Hva har folket her? :)

Lenke til kommentar

Flere singleplayermissions hadde vært stas!! Spiller aldri MP, SP all the way! :w00t:

 

SP er jo eneste grunnen til at man spiller AC, for min egen del så syns jeg det er de spillene man bør spille SP i, fins jo andre også, men for min del så syns jeg AC er best på single player del, men så spiller jeg jo bare online FPS ellers.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...