meg0709 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Ferdig med spillet nå, må si at jeg er like mye spørsmålstegn nå som i alle de andre foregående spillene, men kanskje jeg er over gjennomsnittet dum. Altså, liksom, hva er greia? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Hva er det du ikke forstår? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Må si at AC3 ble kjempe deilig og behagelig når jeg fikk meg et headset for TV. Lydene og omgivelsene føles mye mer realistiske, i dag skal det games! Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Skal si det er mange blauthuer som spiller online. Prøver å spille denne wolfpack-modusen, men det er vanskelig å komme langt når alle løper konstant og dertil får latterlig lite poeng per kill, istedenfor å vente de 2-3 sekundene på focus, incognito osv. som vil gi laget dobbelt så mange poeng. Mens jeg er ett sekund unna et 7-800-poengskill kommer det alltid en vattnisse og kverker targeten for 100 poeng. Grådig rart da jeg er helt ræva på selve multiplayeren, men i wolfpack føler jeg meg som Einstein. Det sier det meste om de andre spillerne når targets har oppdaga oss nesten konstant gjennom hele matchen og løper (+ stunner). Forrige runde fikk jeg to kills ettersom jeg forsøker å spille bra, og hadde halvparten så mange poeng som en med 12 kills. Endret 11. desember 2012 av Dellers Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Haha, når du er inne på det så minner det meg noe inderlig på de spillerne på Brotherhood. Alltid når jeg spilte online så var det noen som bare løp rundt og drepte alle og fikk 100 poeng per kill. De gav værtfall f i incognito, osv. Men så var det jo så bra at dem var kjempe lette å drep da ettersom at de bare sprang som sagt rundt overalt. Dem så litt slik ut: Endret 11. desember 2012 av Slettet+412 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Problemet i wolfpack er at man ikke kan knerte dem noen gang da det er coop Blir så irritert når det eneste medspillerne gjør er å sabotere for laget for å få mange kills. Sist runde hadde jeg flest poeng - og uten tvil færrest kills. Wolfpack er utrolig gøy når man kommer med gode folk (da klarer vi lett å fullføre), men det er skikkelig nedtur med aper. Når vi såvidt klarer sequence 6 er det ikke bra. Det verste er at det ikke skal mer enn én idiot til, så er løpet kjørt for hele laget! Vote kick hadde vært noe. Endret 11. desember 2012 av Dellers Lenke til kommentar
Murgel Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Har vist fått hacket uplay kontoen min. Gode greier. Først onlinetullet jeg har hatt med noe sider. Ja ja. For prøve å ringe de support greiene i morgen og få noe fjasesvar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Har vist fått hacket uplay kontoen min. Gode greier. Først onlinetullet jeg har hatt med noe sider. Ja ja. For prøve å ringe de support greiene i morgen og få noe fjasesvar. Hvordan klarte du det? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Spørsmålet er vel heller hvordan noen klarte det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Random hack sikkert. Lenke til kommentar
Murgel Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Ingen ide hvordan de klarte det. Første gang jeg har mistet noe som helst online konto til andre. Selv etter 6 år med wow. 1 år med Rift etc. Skjønte mindre enn null. Men var en tlf til support og så fikset de tilbake for meg. Og så opprettet jeg en ny mail som jeg flyttet uplay kontoen til. Så håper jeg unngår det igjen. Men ja overrasket hvor enkelt det var å få tilbake kontoen faktisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Ingen ide hvordan de klarte det. Første gang jeg har mistet noe som helst online konto til andre. Selv etter 6 år med wow. 1 år med Rift etc. Skjønte mindre enn null. Men var en tlf til support og så fikset de tilbake for meg. Og så opprettet jeg en ny mail som jeg flyttet uplay kontoen til. Så håper jeg unngår det igjen. Men ja overrasket hvor enkelt det var å få tilbake kontoen faktisk. Merkelig at det skulle hende deg. Krysser fingrene for at det ikke skjer igjen. Lenke til kommentar
Handsome Robert Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Man må bare digge Lindsey Stirling, anbefaler folk å se de andre videoen hennes også. Hun har laget lignende videoer om både Skyrim, Lord of rhe Rings og Legend of Zelda. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Ja, har sett alle, genial musikk og filmer. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Hun var rett og slett bare Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Endelig blir det å runde AC3! Nytt TV-stativ oppe så dette skal bli bra! Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Hva er det jeg gjør feil siden ingen av "homestead" oppdragene dukker opp? Må man ut i villmarken/byene og finne de før de plopper opp på kartet eller må man ta seg av disse i de sekvensene de dukker opp i? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 De dukker opp etterhvert som du gjør oppdrag i selve hovedhistorien. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 (endret) Er på den nest siste sekvensen, og i følge nettet mangler jeg fryktelig mange folk til byen min. Endret 25. desember 2012 av Hansien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå