Gå til innhold

Assassins Creed 3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn går det når derre spiller nye spill på 7 år gammel hardware.

Forventer likevel at det er like bra grafikk som de forrige spillene. De kjørte også på like gammel hardware. Mulig det tar seg opp, og/eller at det er en balansegang mellom innhold og grafikk. Men lyseffekter f. eks synes jeg var langt bedre i AC2. Dersom det tar seg opp føler jeg de har gjort et dårlig førsteinntrykk ihvertfall.

Lenke til kommentar

akkurat det der har ikke jeg merket noe til heler. jeg savner det å kunne kjøpe nye våpen og større tasker :(

 

Man kan kjøpe masse stash (inkl. våpen av ymse slag) på general stores i Boston og New York. Er minst tre i New York og en i Boston (sikkert flere også). I tillegg kan man lage våpen og tasker i Homestead når man har fått folk dit og fullført nok oppdrag for dem.

Lenke til kommentar

Man kan kjøpe masse stash (inkl. våpen av ymse slag) på general stores i Boston og New York. Er minst tre i New York og en i Boston (sikkert flere også). I tillegg kan man lage våpen og tasker i Homestead når man har fått folk dit og fullført nok oppdrag for dem.

hmm... ja, når jeg tenker etter så var man jo i en av de general store-ene i starten av historien :) jeg må kjøpe meg nytt våpen når jeg kommer hjem :p
Lenke til kommentar

Noen som vet om det er mulig å fjerne UI helt ? Har prøvd options og skru av alt, men pengesummen blir stående igjen for reasosn unknown. Trenger da for...svarte ikke å hele tiden vite hvor mye spenn jeg har.

på ac 1 så husker jeg at jeg drev å skrudde det av, vet ikke om det er i ac3. Er det ikke noe hud-options? kan sjekke selv når jeg kommer hjem :p

 

edit: glem spørsmålet mitt, jeg så nå at du fikk det delvis til.

Endret av 1BlueAnd1White
Lenke til kommentar
E det mulig å få bedre armor? Og hva får jeg om jeg leverer alle "krimskrams"?

Sånn jeg har forstått det til nå er det ikke mulig å få bedre armor, kun bedre våpen. Ved å levere krimskrams får du låst opp Kaptein Kidd sin skatt, om denne skatten er ett must for å kunne spille ferdig spillet tviler jeg på da dette er rene sideoppdrag (selv om skatten du finner til slutt er interesant).

Er selv på sekvens 9, med nå ca 60% total synkronisering. Er snart ferdig med samtlige sideoppdrag :D

Lenke til kommentar

Oppskrifter til diverse oppfinnelser du kan lage og selge.

 

Er begynt på sekvens 8, men tar meg god til de landsby-oppdragene. Jeg hadde håpet på enda flere muligheter for å kunne bygge den opp. Bruke penger på ting som en bedre havn, bedre veier, osv. Jeg brukte nesten all min tid på villaen i de tidligere spillene.

Lenke til kommentar

PC + håndkontroller. Jeg angrer på at jeg kjøpte det på X360 faktisk. Denne komboen hadde vært mye bedre.

 

Angående oppgraderingene så har jeg faktisk ikke brydd meg om noen av dem denne gangen. I de tidligere spillene var jeg nazi på å skaffe meg alle, men det er absolutt ikk nødvendig på noen måte å oppgradere noe som helst. Klarer meg like godt uten noe nytt stæsj som jeg gjorde i de andre med alt det fancy utstyret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...