alex100 Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 jeg voltmodder mitt ASUS A7N8X Deluxe kort nå, og bruker en slik motstand: http://www.elfa.se/elfa/produkter/no/2012590.htm problemet er at jeg vet ikke hvilken vei jeg bør vri skruen for å starte opp med så lite "ekstra volt" som mulig? noen som vet noe om dette? takker for alle svar! Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Før du starter opp må du skru skruen mot klokka (ccW) så langt det går. ( NB - ikke skru hardt ! ) Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Før du starter opp må du skru skruen mot klokka (ccW) så langt det går. ( NB - ikke skru hardt ! ) det skrur jo i det uendelige! jeg skrur til venstre. har skrudd i noen minutt nå. er ikke noen ende der... Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 er det ingen som vet hvorfor jeg kan bare skru og skru skruen på motstanden uten stopp? eller skal det vere slik? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Du skal kjenne at det blir større motstand og "klikker" litt når du er kommet til enden av gjengene. Det er 20 turn mellom endepunktene, men fysisk kan du fortsette å skru. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå