Doktor Progg Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Ser på Komplett.no at et Sapphire Radeon 9800pro 120mb kort er dyrere enn Hercules sitt 9800pro 128mb kort. Jeg stussa litt på det når jeg så det..... jeg har da alltid hørt at Hercules er det beste når vi snakker Radeon.....?? Noen seriøse svar? Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 hercules har bedre kjøling; ellers trur eg korta er ganske like. korta koster det samme på www.multicom.no Lenke til kommentar
Doktor Progg Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Ok, ser ut som Hercules har en stillere vifteløsning også. På komplett.no er det en hundrelapp forskjell på de to (Hercules billigst). Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Ville kjøpt hercules siden det er billigst! Du får da en bedre og roligere kjøler.. Lenke til kommentar
Doktor Progg Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Takker for svar. Det er jo ikke noe å lure på. Hercules it is! Lenke til kommentar
jevel Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 jeg har da alltid hørt at Hercules er det beste når vi snakker Radeon.....?? Dette er så klart ett rykte. Hvis du sammenligner de ulike merkene som lager ATI kort, så vil du se svært liten ytelsesforskjell. Hercules har fordelen av å ha ett etablert navn. Husker enda Hercules sine 3DFX kort... Tvi vøre for noen problemkort. -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå