delete_this_account Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Har noen prøvd denne? Virker extremt kul! http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/5/.../newsdet214.htm Lenke til kommentar
mehmeh Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 (endret) Endret 5. juni 2010 av mehmeh Lenke til kommentar
Xell Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Quote: TrygveD skrev (2002-02-10 04:51):skal man slippe tastaturet må vikaren ha mange knapper, og denne hadde visst litt få.det er jo selvf. mer viktig i fps enn i rpg da. vel....Program 10 buttons each with up to 100 consecutive commands per button; includes keystrokes, mouse clicks and wheel scrolling actions Quote: Program 10 buttons each with up to 100 consecutive commands per button; includes keystrokes, mouse clicks and wheel scrolling actions det burde jo holde da! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 har tittet litt på den claw'en.. skal først prøve nostromo n50 (www.belkin.com), og hvis ikke den holder mål, prøver vi claw. :smile: Lenke til kommentar
Novec Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Den har nettopp funnet sin plass på skrivebordet mitt, og virker så langt lovende. Test kommer i løpet av neste uke. Lenke til kommentar
delete_this_account Skrevet 10. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2002 Blir nok snart på mitt skrivebord også :smile: Håper bare at jeg kan styre like godt med den som med piltastene... Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Den var egentlig heeelt på trynet å bruke i starten, men nå har jeg brukt den i 3-4 dager og jeg begynner å bli vant til den. 10 knapper er nok for FPS-spill, er bare å bruke tastaturet til ting som du bruker sjelden. Jeg syntes den er dritgod nå i alle fall, knappene på den blir mer presise enn de fleste tastaur, i alle fall når jeg tenker på at jeg bruker space som jump. Blir mindre sliten i håndleddene i forhold til et tastatur også, jeg har nemlig kronisk senebetennelse :sad: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 mja, det er det ergonomiske som frister med den claw'en. å sitte med hånden på et tastatur i time etter time blir ganske slitsomt. Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 *venter i spenning* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå