TST Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Trenger du noen å knerte beistene med? Vår nye tjeneste har løsningen. Finn din neste spillpartner her 1 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Nice! Det skal jeg bruke vet jeg 4 Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Sinnsykt bra initativ! Tommel opp. 5 Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Får ikke laget "min tek.no" konto. Er det den vanlige forum kontoen som skal brukes? Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Får ikke laget "min tek.no" konto. Er det den vanlige forum kontoen som skal brukes? Jepp. Samme konto som Diskusjon.no Lenke til kommentar
kurdtkalv Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Bruker en side som kalles trueachivements.com for min xbox konto,nokså ferdigutviklet konsept,glimrende til å "hooke" opp og spille med folk fra hele verden. Personlig liker jeg å jobbe med engelsken min,men kommer definitivt til å følge med på utviklinga til denne sida. Glimrende tiltak 1 Lenke til kommentar
Maaario97 Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Glad for at det endelig kom noe som dette!! Jeg kommer ihvertfall til å bruke dette:) 5 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Bra tiltak, lite aktivitet der inne nå men siden er jo helt ny så kan ikke forvente så mye mer Litt tregt må jeg si, men man overlever. Lenke til kommentar
SF2-Guile Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Håper det blir lagt til mange nye spill. Mye som ikke ligger inne. Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2012 (endret) Håper det blir lagt til mange nye spill. Mye som ikke ligger inne. Tips oss gjerne om spill som mangler i databasen ved å sende e-post til [email protected], så fikser vi det så raskt vi klarer. Men husk også at det kun er spill man har lagt til i sin egen spillsamling som kommer opp. Bra tiltak, lite aktivitet der inne nå men siden er jo helt ny så kan ikke forvente så mye mer Litt tregt må jeg si, men man overlever. Ja, vi vil være avhengige av at så mange som mulig kjenner til tjenesten for at den faktisk skal fungere, så spre ordet! Samtidig skal vi lytte til all feedback for å gjøre den bedre for hver eneste uke :-) Endret 10. mai 2012 av TST Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Bra tiltak, lite aktivitet der inne nå men siden er jo helt ny så kan ikke forvente så mye mer :)Litt tregt må jeg si, men man overlever. Ting går litt treigt for øyeblikket, ja. Jeg skal grave litt for å finne ut hva det skyldes. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Da tror jeg ytelsesproblemene skal være under kontroll Lenke til kommentar
Njardiss Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Dere må fikse slik at man kan finne spillere for spill som ikke har kommet ut, skulle gjerne laget en lobby for Dota 2. Er sikkert mange andre spill også som kommer til å være lenge i beta og samtidig har mange spillere. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Hei. Det skal vi ordne Edit: Da skal det være på plass. Nå kan du opprette lobby med spill du har i ønskelista også, så hvis du legger til spillene der vil de dukke opp Lenke til kommentar
RoyalGard Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Denne var Flott Hjertelig takk Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Trodde det var datingside 2 Lenke til kommentar
RoyalGard Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Btw, når jeg oppretter en lobby blir den ikke lagret .. MW3.. Navigerer jeg bort fra "lobbyen" må jeg lage den på nytt.. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Btw, når jeg oppretter en lobby blir den ikke lagret .. MW3.. Navigerer jeg bort fra "lobbyen" må jeg lage den på nytt.. Dette skal være fikset nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå