Niklasp Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Ny versjon av OS X Lion fikser flere feil. Nå bør du oppdatere Macen Lenke til kommentar
fotim Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 nei dette kan ikke stemme - det finnes jo ikke sikkerhetstrusler med mac det er bare "alle andre" som sliter med det. feil finnes ikke, og problemer finnes jo heller ikke. det er bare alltid ny og bedre - dvs de legger til funksjoner som tidligere var unødvendige - det er jo derfor de ikke var der opprinnelig. 2 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Hvilken boble er du har levd i, om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
8086 Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 (endret) Hvilken boble er du har levd i, om jeg tør spørre? Han lever i den såkalte ironiboblen der det er overflødig å putte innlegg inn i <ironi>-tagger for at det skal fremstå helt klart. Endret 10. mai 2012 av 8086 2 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Verdt å merke seg at OS X Mountain Lion (OS X 10.8) trolig er klar allerede neste måned. Lenke til kommentar
Newton Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Hvilken boble er du har levd i, om jeg tør spørre? Hun lever ikke i en boble, hun lever nede i et mørkt, svart hull, i likhet med de fleste andre av samme art. Som vi kan se av hennes 15 innlegg siden 2008 er det kun ved spesielle anledninger hun våger seg ut av hullet og fram i lyset, og da nesten utelukkende for å gjøre det slike små søte troll ofte gjør - nemlig å trolle. Det litt spesielle med akkurat denne underarten av troll er at de er analfikserte, og at en viktig del av deres parringsrituale går ut på å spre sin avføring over så mange epler som mulig, samtidig som de roper merkelige besvergelser til hverandre. Gjentatte observasjoner tyder på at de svært ofte gjentar seg selv, og at dette henger sammen med begrensede kognitive evner. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Apple mener du bør oppgradere til Linux? Ja, kan ikke si meg uenig der... Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 SMB-fiks var på tide. Oppdaterer asap. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Hun lever ikke i en boble, hun lever nede i et mørkt, svart hull, i likhet med de fleste andre av samme art. Som vi kan se av hennes 15 innlegg siden 2008 er det kun ved spesielle anledninger hun våger seg ut av hullet og fram i lyset, og da nesten utelukkende for å gjøre det slike små søte troll ofte gjør - nemlig å trolle. Det litt spesielle med akkurat denne underarten av troll er at de er analfikserte, og at en viktig del av deres parringsrituale går ut på å spre sin avføring over så mange epler som mulig, samtidig som de roper merkelige besvergelser til hverandre. Gjentatte observasjoner tyder på at de svært ofte gjentar seg selv, og at dette henger sammen med begrensede kognitive evner. It takes one, to know one... Lenke til kommentar
Newton Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 : Du kjente deg altså igjen i beskrivelsen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Nei jeg kom med en generell setning. Det var du som kom med beskrivelsen. Lenke til kommentar
Newton Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Siden du hevder at "It takes one, to know one", og setningen din impliserer at jeg er et troll, så må jo du også være et troll for å kunne gjenkjenne meg som et troll... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Ehh Nei. Du identifiserer RamGuy som et troll. Slutt å pisse i buksa og legg skylden på meg... Lenke til kommentar
Newton Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Ehh Nei. Du identifiserer RamGuy som et troll. Slutt å pisse i buksa og legg skylden på meg... Ehh, nei...jeg svarte på spørsmålet RamGuy stilte, trollet er selvsagt fotim. Sorry, det var nok ikke meg selv jeg pisset på... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Fotim er ikke noe troll, slikt som 8086 klart klarer å skjønne er ironi, jeg også skjønner at det er ironi. RamGuy skjønner det ikke, ikke du heller tydeligvis. Når man presenterer ironi så tydelig, så er man ikke troll. Lenke til kommentar
Newton Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Det er da ingen ting uvanlig i at troll forsøker å bruke ironi, og det er rimelig enkelt å plassere fotim i kategorien troll når man ser på historikken hennes i forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå