bowelripper Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Når det begynner å bli lite plass igjen på harddisken, kommer det opp en advarsel-boble nederst i høyre hjørne i WinXP. Noen som vet hvordan jeg kan forhindre at denne kommer opp? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 frigjøre plass/kjøpe større harddisk? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Kan gjøre som psilocybe sa...eller laste ned tweakXP pro. Mener å huske at man kunne slå de av derfra. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Dersom du trykker på boblen som dukker opp skal du få muligheten til å deaktivere denne funskjonen. Det skal være en instilling et annet sted men jeg kommer bare ikke på hvor... :x Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Hvis du velger Egenskaper på en stasjon i Explorer, så skal det være noe der du kan krysse av for "Do not use Disk Cleanup on this drive" eller noe sånt. Lenke til kommentar
bowelripper Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Hmm, ingen av forslagene så langt har hjulpet meg. Har ennå ikke funnet noen mulighet for å slå dette av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå