Gjest bruker-141017 Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Hei, sliter litt med Word her. Har skjedd fler ganger før, men nå er det litt viktig ettersom det er noen navn og slikt jeg trengte å huske til prøvemuntlig eksamen. Når jeg åpna dokumentet jeg hadde de på, så var det ingenting der, trykka CTRL+A for å se alt, og da ser man at det kun er en blokk der. Er det noe som kan gjøres for å få teksten tilbake? Og hvorfor er det slik? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Bytt skrifttype, antagelig noe feil med den, evt. mangler du skrifttypen du prøver å skrive i på en eller annen merkelig måte. Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Bytt skrifttype, antagelig noe feil med den, evt. mangler du skrifttypen du prøver å skrive i på en eller annen merkelig måte. Har prøvd å bytte både farge, størrelse og skrifttype, men ingenting jeg har prøvd hjelper. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Prøv å kopier teksten inn i Notepad, så slipper du alt av formaterings-feil og slikt... Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Prøv å kopier teksten inn i Notepad, så slipper du alt av formaterings-feil og slikt... Akuratt det samme skjer i Notepad. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Du kan ikke legge ved dokumentet her? Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 (endret) Du kan ikke legge ved dokumentet her? Har kommet på hva som stod der, tungetaledebatten og Jens Bjørnebo. Men ja, fremdeles nysgjerrig på om noen kan finne ut av hva som er galt, har skjedd flere ganger før når langt mer omfattende dokumenter har gått tapt. Ligger som et vedlegg. Dokument.rtf Endret 10. mai 2012 av bruker-141017 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 (endret) Dokumentet er korrupt. Identisk feil som her: http://word.tips.net...e_Document.html Får opp de samme ÿÿÿÿÿÿÿÿÿ`ene det er snakk om på siden der. Får ikke ut noe mer fornuftig enn det desverre. Endret 10. mai 2012 av aklla waits for alice Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Dokumentet er korrupt. Identisk feil som her: http://word.tips.net...e_Document.html Får opp de samme ÿÿÿÿÿÿÿÿÿ`ene det er snakk om på siden der. Får ikke ut noe mer fornuftig enn det desverre. Okei, takker og bukker. Får vel bare leve med det, dobbeltsjekke savene mine før jeg lukker originaldokumentet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå