Gå til innhold

gammel berbar til mp3 spilling

Anbefalte innlegg

noen som har noe forslag på hva OS jeg skal innstalere for at det skal gå kjappest?

Pc'en er en Toshiba tecra 520cdt, designed for win 95.

kjører nå win98, men når jeg skal skifte sang så tar det ca 3 sek før den lyder :-? så jeg lurte på om noen her har noe erfaring om hvilket os som er best, feks linux lr lignende..

på førehand takk for mange hyggelege å hjelpfulle svar 8)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan du si om det er 486 eller hva det var?

Jeg foreslår Linux ja, hvor stor plass har du? Jeg er ikke helt inne i de små embeded løsningene men legger du inn slackware kan du ta vekk altslags dritt du ikke vil ha med. Det aller beste hadde vært å laget en egen linux distro slik at alt var optimalisert, men det tar så mye tid at det er nok ikke alternativ.

Prøv å installer slackware, du kan få problemer med lydkort og X (vindu system)... Men trenger du vindu system? Om den er til MP3 så trengs det strengt tatt ikke.. Hvis du absolutt vil ha det kan du jo kjøre FluxBox eller noe annet lett.

Lenke til kommentar

ja rekner med det er en 486..men fann ut at vi sku bruke den til å live feede frå web cam når vi hadde fest oxo, gjennom BT forbindelse, for ingen som har wlan for øyeblikket..så må vel ha med noe med vindu, for d er ingen av oss som kan noe serli om linux.. :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...