tinyb00m Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Hei alle sammen, håper jeg poster dette riktig, men gjerne flytt meg om det er feil! Jeg har kommet over et nyoppstartet spillsamfunn, hvor oss norske gamere kan ha et sted å møtes, spille sammen, snakke sammen om spill, anbefale hverandre spill, og alt som omhandler spill! Her lages det reviews av forskjellige spill, og dere kan komme med forespørsler om reviews dere ønsker at skal lages. Dette samfunnet vil omhandle alt som har med spill å gjøre, og alle typer spill. Sleng dere med! Ta en titt og regg dere på http://forum.mgamers.net See you there! Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Hva er galt med dette forumet? Lenke til kommentar
tinyb00m Skrevet 10. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2012 For all del, ikke noe galt med dette, men dette er alt mulig forum Mgames.net, skal bli mye mer enn enn forum, det vil bli konkurranser, og et sted hvor gaming diskuteres og taktikker planlegges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå